Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
opel rekord station 2.6 vandaag nieuwe kleur gespoten
hoi efe een vraag is een opel rekord sedan e1 het zelfde als de rekord station e 1 ? had het vandaag bekeken maar zit tog wel veel werk aan mischien maar een andere deur rechts gr baboe
hoi alles staat klaar om het nieuwe binnenscherm af te lassen morgevroeg alleschermen passen mooi gelukkig alle ouwezooi er uit geslepen viel allemaal reuze mee
had ook begrepen dat het van een opel senator a1 de veerpoten passen+ de achteras en de remmen moet ook nog aangepast worden iemand mischien bekend om de remmen aan te passen gr baboe
moet ook deze week beslissen over de kleur ivm met motor de motorruimte te spuiten maar hep werkelijk nog geen idee wil geen zwart of oranje geel rood mischien jullie goede ideen breel los aub gr baboe
hoi ik zou nog graag wat info willen over het remsysteem van de rekord moet wel verbetert worden dan de orginele nou had ik begrepen dat het van een Volvo 240 de remklauwen zitten dubble zuigers in passen met de geventileerde schijven van een rekord 2.2 had ook begrepen dat ze van een honda zouden passen maar hoe zit het met de hoofdrem cilinder en de cilinder waar de olie in gaat zou ik die ook moeten vervangen voor andere ? zou graag wat info willen gr baboe
hoi kleine update deze week schermen helemaal afgelast alles gepast past allemaal prima nog beetje plamuren schuren in de motorruimte wordt wel erg fris in de garage ga van de week maar es op zoek warmluchtkanon op petroluem of gas vam de week nog efe remklauwen gescoort van een 2.2 en schijven maar remklauwen moet ik nog efe reviseren efe een revisie set proberen te vinden als ze die nog hebben maar 1 zuiger zal al gelijk muurvast met lucht geprobeert met lucht spuit 8 bar maar geen beweging mischien nog tips ? maandag efe stralen en ze zijn weer als nieuw gr baboe