Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
opel rekord C/D Commodore A/B Treffen 15 mei 2010 MET SLALO
helaas heb ik niet zoveel foto's. want ik moets weg naar het terrein van het ijsrijden dus hoop dat er mensen foto's hebben van de auto's die er later bij kwamen. in ieder geval voor volgend jaar ietsje meer terrein maaien
oja, en marc GSI, bedankt voor jou bijdrage aan foto's///:thumbup
en ja, er is een commodore in een hoek in de prak gereden. maar dat maakt helemaal niks uit want het was een barrel van een auto. dus geeft helemaal niks. dat maakt het juist leuk, beetje actie in de keet (btw, het was een slopertje van ons)
en dat met een commodore B 3.0i met sperr dif.. dan lukt dat wel.:wors
ging goed rond toen die sper ineens inschakelde :jerry
beste mensen ik moet eerlijk toegeven dat ik heb genoten dat jullie er allemaal waren want zonder jullie is er uit eindelijk niks aan DANK U :wors:wors:wors:thumbup:thumbup:thumbup
beste mensen ik moet eerlijk toegeven dat ik heb genoten dat jullie er allemaal waren want zonder jullie is er uit eindelijk niks aan DANK U :wors:wors:wors:thumbup:thumbup:thumbup
leen je hebt echt n mooie bak ! leuk je n keer in het echt gezien te hebben!
had ons maar gebeld, dan waren we ff naar renswoude gereden en had jee een lekker bak koffie gehad! en kon je ook nog de garage en shworoom zien waar nog een paar auto's stonden:thumbup
das egt lullig dat je je vergist hebt, en het was nog wel zo'n leuke meet:cryking: