Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik kwam er een poosje terug ook 1 tegen op de A12 thv Veenendaal. Deze had TLD in het kenteken zitten.
Nu valt mij wel een ding op. Als ik bij kentekenzoeker kijk geeft die voor deze Corsa en die ik een paar weken terug zag de inrichtingscode Mpv aan en dan bij type voertuig hatchback.
Onze Corsa (normale Opc) geeft ie aan inrichtingscode hatchback en type voertuig is ook hatchback.
Vandaag s'ochtends vroeg vlakbij Gorinchem op de snelweg een bijzondere Corsa OPC in een grijs/donker grijze ,,camo urban'' wrap. Flink verlaagd met volgens mij oranje wielen.
@RemcoV wrote:Vandaag s'ochtends vroeg vlakbij Gorinchem op de snelweg een bijzondere Corsa OPC in een grijs/donker grijze ,,camo urban'' wrap. Flink verlaagd met volgens mij oranje wielen.
Gespot zelfs meer maar kon geen fatsoenlijke foto maken.
Ja, omdat het zo belachelijk druk was. Ik kon ook geen behoorlijke foto's maken zonder dat iemand zijn hoofd of been e.d. erop staat. Ik heb iedereen moeten wegduwen om te kunnen zitten :afro. Die steoelen zitten heerlijk
@KRSA2000 wrote:@RemcoV wrote:Vandaag s'ochtends vroeg vlakbij Gorinchem op de snelweg een bijzondere Corsa OPC in een grijs/donker grijze ,,camo urban'' wrap. Flink verlaagd met volgens mij oranje wielen.