Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
@Arnegsi wrote:mijn 1e keer op de onderdelen beurs,
samen met een maat van me ik in de gsi en maat in zijn astra f cabrio (gsi)
wat ik nodig ben, luchthappers voor astra gsi liefst rood, en een sportstuur liefst origineel zonder airbag.
heb er zin in! tot zondag allemaal.wij hebben mekaar wel gesproken volgens mij heb je toen nog naar dickie nieboer gestuurt zal hier inde buurt nog wel voor je kijken of ik die happers kan vinden :thumb
@Arnegsi wrote:mijn 1e keer op de onderdelen beurs,
wat ik nodig ben, luchthappers voor astra gsi liefst rood, en een sportstuur liefst origineel zonder airbag.
heb er zin in! tot zondag allemaal.wij hebben mekaar wel gesproken volgens mij heb je toen nog naar dickie nieboer gestuurt zal hier inde buurt nog wel voor je kijken of ik die happers kan vinden :thumb
heb er nog 2 liggen, moeten zeker wel gespoten worden.