F Fearless Forumbewoner 23 okt 2012 #41 Ik kom ook ff kijken, als iemand 40mm cih inlaatspruitstukken heeft voor webers....dan neem ik ze iig mee
Ik kom ook ff kijken, als iemand 40mm cih inlaatspruitstukken heeft voor webers....dan neem ik ze iig mee
K kabouter Post best veel 23 okt 2012 #42 we hebben de manegebak al mooi vol nu de bezoekers nog as zondag in tolbert
K kabouter Post best veel 23 okt 2012 #43 we hebben de manegebak al mooi vol nu de bezoekers nog as zondag in tolbert
K kabouter Post best veel 19 okt 2012 #44 iedere bezoeker is welkom,maakt op zich niet uit met wat voor auto je komt als je maar kom liefst met opel maar moet wel mogelijk zijn tot 28 okt
iedere bezoeker is welkom,maakt op zich niet uit met wat voor auto je komt als je maar kom liefst met opel maar moet wel mogelijk zijn tot 28 okt
K kabouter Post best veel 19 okt 2012 #45 iedere bezoeker is welkom,maakt op zich niet uit met wat voor auto je komt als je maar kom liefst met opel maar moet wel mogelijk zijn tot 28 okt
iedere bezoeker is welkom,maakt op zich niet uit met wat voor auto je komt als je maar kom liefst met opel maar moet wel mogelijk zijn tot 28 okt
A asconahobbyist Hoort bij de inboedel 26 okt 2012 #46 heey opelremco,nog wat nodig voorje ascona?? Ik sta er ook en wellicht heb ik het voor je.
A asconahobbyist Hoort bij de inboedel 26 okt 2012 #47 heey opelremco,nog wat nodig voorje ascona?? Ik sta er ook en wellicht heb ik het voor je.
C cloudweb Komt weleens kijken 26 okt 2012 #48 De beurs gaat om 10.30 open voor bezoekers las ik... Adres: HJC-Manege, Hoofdstraat 53 te Tolbert
C cloudweb Komt weleens kijken 26 okt 2012 #49 De beurs gaat om 10.30 open voor bezoekers las ik... Adres: HJC-Manege, Hoofdstraat 53 te Tolbert
M mantaascona Lid 26 okt 2012 #52 ik ben op zoek naar automatische choke manta 18 s,dus dat zwarte dekseltje met veer erin.
M mantaascona Lid 26 okt 2012 #53 ik ben op zoek naar automatische choke manta 18 s,dus dat zwarte dekseltje met veer erin.
O opelremco Komt hier geregeld 26 okt 2012 #54 Vanaf hoe laat zijn bezoekers welkom? Heb nog een nieuwe deur voor de bestuurderszijde van een Vectra-A.zit 1 klein deukje in.Staat nog in de transportlak. Mocht iemand belang hebben,dan neem ik hem mee. Heb ook nog het 1 en ander van een astra-f. Mag geruild worden tegen brochures van Opel.
Vanaf hoe laat zijn bezoekers welkom? Heb nog een nieuwe deur voor de bestuurderszijde van een Vectra-A.zit 1 klein deukje in.Staat nog in de transportlak. Mocht iemand belang hebben,dan neem ik hem mee. Heb ook nog het 1 en ander van een astra-f. Mag geruild worden tegen brochures van Opel.
O opelremco Komt hier geregeld 26 okt 2012 #55 Vanaf hoe laat zijn bezoekers welkom? Heb nog een nieuwe deur voor de bestuurderszijde van een Vectra-A.zit 1 klein deukje in.Staat nog in de transportlak. Mocht iemand belang hebben,dan neem ik hem mee. Heb ook nog het 1 en ander van een astra-f. Mag geruild worden tegen brochures van Opel.
Vanaf hoe laat zijn bezoekers welkom? Heb nog een nieuwe deur voor de bestuurderszijde van een Vectra-A.zit 1 klein deukje in.Staat nog in de transportlak. Mocht iemand belang hebben,dan neem ik hem mee. Heb ook nog het 1 en ander van een astra-f. Mag geruild worden tegen brochures van Opel.
G Ghanz Forumbewoner 11 okt 2012 #56 k ga ook weer op jacht. eens zien of er nog wat leuks te halen valt heb hier nog wel wat prut liggen.. maar om daar nu de hele dag mee te gaan staan.. nee dank u.
k ga ook weer op jacht. eens zien of er nog wat leuks te halen valt heb hier nog wel wat prut liggen.. maar om daar nu de hele dag mee te gaan staan.. nee dank u.
G Ghanz Forumbewoner 11 okt 2012 #57 k ga ook weer op jacht. eens zien of er nog wat leuks te halen valt heb hier nog wel wat prut liggen.. maar om daar nu de hele dag mee te gaan staan.. nee dank u.
k ga ook weer op jacht. eens zien of er nog wat leuks te halen valt heb hier nog wel wat prut liggen.. maar om daar nu de hele dag mee te gaan staan.. nee dank u.
K kabouter Post best veel 14 sep 2011 #58 de 13de onderdelenbeurs tolbert is bijna alweer zover de eerste aanmeldingen zijn al binnen ,maar er is nog plek genoeg dus als je er ook wiltt staan meld je dan aan via mail of kijk ff op de onderdelenbeurs hyves gr kabouter
de 13de onderdelenbeurs tolbert is bijna alweer zover de eerste aanmeldingen zijn al binnen ,maar er is nog plek genoeg dus als je er ook wiltt staan meld je dan aan via mail of kijk ff op de onderdelenbeurs hyves gr kabouter
K kabouter Post best veel 14 sep 2011 #59 de 13de onderdelenbeurs tolbert is bijna alweer zover de eerste aanmeldingen zijn al binnen ,maar er is nog plek genoeg dus als je er ook wiltt staan meld je dan aan via mail of kijk ff op de onderdelenbeurs hyves gr kabouter
de 13de onderdelenbeurs tolbert is bijna alweer zover de eerste aanmeldingen zijn al binnen ,maar er is nog plek genoeg dus als je er ook wiltt staan meld je dan aan via mail of kijk ff op de onderdelenbeurs hyves gr kabouter
K kabouter Post best veel 14 sep 2011 #60 bedankt louw voor zeer positieve berichtje en de waarheid mag gezegd worden de aantallen weet ik zo niet maar het zijn er veel gr kabouter
bedankt louw voor zeer positieve berichtje en de waarheid mag gezegd worden de aantallen weet ik zo niet maar het zijn er veel gr kabouter