F FnF_racer Loopt hier de deur plat 3 sep 2012 #263 @Fct_blondi wrote:@ valentijn..leuk!! Gezellig nou, ik denk dat ik niet kom. dit weekend 2x getankt, en ik heb nu nog maar 1 kwart over..... en ja, ook voor mij keuzes weer maken. de volgende hierna kom ik wss zeker wel weer langs.
@Fct_blondi wrote:@ valentijn..leuk!! Gezellig nou, ik denk dat ik niet kom. dit weekend 2x getankt, en ik heb nu nog maar 1 kwart over..... en ja, ook voor mij keuzes weer maken. de volgende hierna kom ik wss zeker wel weer langs.
K Klopper Loopt hier de deur plat 4 sep 2012 #264 Kan helaas niet op deze meeting zijn ga samen met m'n vader en zwager de 80 van de Langstraat in Waalwijk lopen... Volgende keer beter
Kan helaas niet op deze meeting zijn ga samen met m'n vader en zwager de 80 van de Langstraat in Waalwijk lopen... Volgende keer beter
K Klopper Loopt hier de deur plat 9 sep 2012 #266 @Fct_blondi wrote:Helaas! Succes met lopen dan..!! Respect Ik heb m'n best gedaan, maar helaas niet verder gekomen dan de 40km M'n vader heeft het wel (voor de 2e keer) gehaald Rechtse enkel en kuit zijn echt OP, maar geen blaren of blessures...
@Fct_blondi wrote:Helaas! Succes met lopen dan..!! Respect Ik heb m'n best gedaan, maar helaas niet verder gekomen dan de 40km M'n vader heeft het wel (voor de 2e keer) gehaald Rechtse enkel en kuit zijn echt OP, maar geen blaren of blessures...
R ronnie opel boy Komt hier geregeld 9 sep 2012 #268 hier wat foto,s 9 sep. zie ben er 2 vergeeten rene zijn,e en de mij hier dan 1 van de mijn e
F FnF_racer Loopt hier de deur plat 9 sep 2012 #269 volgende keer ook een paar zonder Fish Eye, Ronnie. @ Klopper: jammer dat je maar tot 40 kwam, maar wel hulde dat je het doet. ook dat je vader het wel uit heeft gelopen. was wel gezellig, maar denk dat ik maar voortaan thuis blijf. wordt aardig gesjaakt in Hengelo...... :|
volgende keer ook een paar zonder Fish Eye, Ronnie. @ Klopper: jammer dat je maar tot 40 kwam, maar wel hulde dat je het doet. ook dat je vader het wel uit heeft gelopen. was wel gezellig, maar denk dat ik maar voortaan thuis blijf. wordt aardig gesjaakt in Hengelo...... :|
B bassie16V Komt hier geregeld 10 sep 2012 #271 Toffe foto's Ronnie.... :kewlpics Ik vond het ook weer een gezellige middag.... :jerry
F Fct_blondi Komt hier geregeld 19 nov 2012 #272 denk idd dat t in de lente pas weer word..t word weer kouder, en volgens mij zijn er een aantal van ons vrij druk, met de auto's.. wat jullie? als er genoeg animo is van jullie kant om nog wel een gezellige afsluiter te doen, dan hoor ik het graag! king:
denk idd dat t in de lente pas weer word..t word weer kouder, en volgens mij zijn er een aantal van ons vrij druk, met de auto's.. wat jullie? als er genoeg animo is van jullie kant om nog wel een gezellige afsluiter te doen, dan hoor ik het graag! king:
F FnF_racer Loopt hier de deur plat 19 nov 2012 #273 van mij mag het wel, ben al tijden niet meer in Hengelo geweest. denk dat als je dat gaat organiseren, dat je het beste 16 December kan doen, als het in December wordt. 1 t/m 9 Dec heb je Essen (Duitsland)... daar ga ik bijvoorbeeld ook heen (Zaterdag.)
van mij mag het wel, ben al tijden niet meer in Hengelo geweest. denk dat als je dat gaat organiseren, dat je het beste 16 December kan doen, als het in December wordt. 1 t/m 9 Dec heb je Essen (Duitsland)... daar ga ik bijvoorbeeld ook heen (Zaterdag.)
B bassie16V Komt hier geregeld 20 nov 2012 #275 Voorlopig kan ik niet meer... Ben druk bezig met de astra....
B bassie16V Komt hier geregeld 21 nov 2012 #277 Vreet niet zo heel veel dingen uit hoor...haha. Maar precies wat valentijn zegt.....
A astrasportvssn Lid 27 nov 2012 #278 goedmorgen ik horen wat van een meeting 16 dec of zo gaat dat door of niet gr edwin
F FnF_racer Loopt hier de deur plat 28 nov 2012 #279 nou, dat ligt aan fct_blondi. als zij een afsluiter voor dit jaar wil organiseren, zou ik de 16de aanraden. maar ik zal het haar op Facebook wel even vragen wat ze wil doen.
nou, dat ligt aan fct_blondi. als zij een afsluiter voor dit jaar wil organiseren, zou ik de 16de aanraden. maar ik zal het haar op Facebook wel even vragen wat ze wil doen.
A astrasportvssn Lid 30 nov 2012 #280 hoor het graag of het doorgaan ik zou het graag een keer mee maken