F FnF_racer Loopt hier de deur plat 1 aug 2012 #242 denk niet dat er nog een volgende komt Bassie, als ik de reactie's ondertussen zo lees...... :jerry zodra ik mijn contract heb, zal ik weer vaker komen.
denk niet dat er nog een volgende komt Bassie, als ik de reactie's ondertussen zo lees...... :jerry zodra ik mijn contract heb, zal ik weer vaker komen.
F FnF_racer Loopt hier de deur plat 3 aug 2012 #244 trakteren bedoel je. allemaal 1 extra burger ja. :jerry
F Fct_blondi Komt hier geregeld 30 aug 2012 #246 Hey mensen..sorry dat ik zo lang niets heb gepost.ik zat zelf te denken aan zondag 9 september..wat zeggen jullie? Allemaal tijd en zin?
Hey mensen..sorry dat ik zo lang niets heb gepost.ik zat zelf te denken aan zondag 9 september..wat zeggen jullie? Allemaal tijd en zin?
R ronnie opel boy Komt hier geregeld 30 aug 2012 #249 Hè leef je ook nog niet op sevenum denk die heeft de auto verkocht hahahhaha
J Jurgen Hoort bij de inboedel 30 aug 2012 #250 lijkt mij ook wel een keer wat, weet alleen niet of ik de 9e kan :hmmz
D dion87 Hoort bij de inboedel 30 aug 2012 #252 vrijwel elke meeting die ik hier op et forum voorbij zie komen is voor mij aan de andere kant van het land pff
vrijwel elke meeting die ik hier op et forum voorbij zie komen is voor mij aan de andere kant van het land pff
R ronnie opel boy Komt hier geregeld 30 aug 2012 #253 Hengelo is toch wel te doen van leiden .ik kom ook uit groningen
F FnF_racer Loopt hier de deur plat 30 aug 2012 #254 @ Dion: klopt misschien, maar zeggen wij ook over meetings daar. en Leiden - Hengelo is te doen. ben ook al vaak in Barendrecht en Leiden geweest. ook ging ik een paar jaar geleden met de auto naar Racewars. in Hengelo zijn laatst ook mensen uit Limburg geweest, en ook idd wat mensen uit Groningen. dus wat let je? @ Marjolein: misschien weer eens aanwezig.
@ Dion: klopt misschien, maar zeggen wij ook over meetings daar. en Leiden - Hengelo is te doen. ben ook al vaak in Barendrecht en Leiden geweest. ook ging ik een paar jaar geleden met de auto naar Racewars. in Hengelo zijn laatst ook mensen uit Limburg geweest, en ook idd wat mensen uit Groningen. dus wat let je? @ Marjolein: misschien weer eens aanwezig.
B Blue-Dragon Loopt hier de deur plat 31 aug 2012 #255 Deze meeting is er dan ook. Heb me daar al voor opgegeven .. viewtopic.php?f=26&t=168482
R RISL Forumbewoner 31 aug 2012 #256 @dion87 wrote:vrijwel elke meeting die ik hier op et forum voorbij zie komen is voor mij aan de andere kant van het land pff Breda was ook niet zo ver
@dion87 wrote:vrijwel elke meeting die ik hier op et forum voorbij zie komen is voor mij aan de andere kant van het land pff Breda was ook niet zo ver
D dion87 Hoort bij de inboedel 31 aug 2012 #257 @FnF_racer wrote:@ Dion: klopt misschien, maar zeggen wij ook over meetings daar. en Leiden - Hengelo is te doen. ben ook al vaak in Barendrecht en Leiden geweest. ook ging ik een paar jaar geleden met de auto naar Racewars. in Hengelo zijn laatst ook mensen uit Limburg geweest, en ook idd wat mensen uit Groningen. dus wat let je? @ Marjolein: misschien weer eens aanwezig. ja eigenlijk moet ik ook niet zo miepen. maar het word al snel een duur dagje uit met een zware voet en een zuipschuit haha
@FnF_racer wrote:@ Dion: klopt misschien, maar zeggen wij ook over meetings daar. en Leiden - Hengelo is te doen. ben ook al vaak in Barendrecht en Leiden geweest. ook ging ik een paar jaar geleden met de auto naar Racewars. in Hengelo zijn laatst ook mensen uit Limburg geweest, en ook idd wat mensen uit Groningen. dus wat let je? @ Marjolein: misschien weer eens aanwezig. ja eigenlijk moet ik ook niet zo miepen. maar het word al snel een duur dagje uit met een zware voet en een zuipschuit haha
F Fct_blondi Komt hier geregeld 2 sep 2012 #258 @ jurgen..zou leuk zijn als je n keer langs komt..! Als je de 9de niet kunt..er komen er nog meer hoor!;-) @Xander..je moetx iid niet zo miepen haha..begin maar vast met sparen..want ik wil die donderse coupe van je graag eens zien!!
@ jurgen..zou leuk zijn als je n keer langs komt..! Als je de 9de niet kunt..er komen er nog meer hoor!;-) @Xander..je moetx iid niet zo miepen haha..begin maar vast met sparen..want ik wil die donderse coupe van je graag eens zien!!