Wat een verhalen slinger jij iedere keer het internet op....
Je bent niet opnieuw verbannen, het is alleen niet toegestaan om via proxyservers hier op het forum te komen. En dat zie jij zelf ook, want toen je het forum op probeerde te komen via de proxy die je gebruikte, kreeg je de melding "Toegang via proxy niet mogelijk".
Je krijgt gewoon een tweede kans, maar niet via proxyservers. Wat je moet doen, is een mailtje sturen naar Senatorman (webmaster apestaartje opel-forum.nl) met een verzoek om de oude ban (die je zelf aangevraagd hebt) op te heffen. Je kunt dan gewoon met je eigen IP-adres en oorspronkelijke forumnaam (Keijzer) inloggen. Je kunt er ook voor kiezen om 'Insigniatuning' te blijven gebruiken.
Je weet zelf heel goed hoe het verhaal gelopen is en je probeert het hier ten gunste van jezelf te verdraaien. Ik heb je destijds meerdere keren een vraag gesteld waarop je niet wilde antwoorden. Toen een forumlid daar een opmerking overmaakte (niet beledigend, ook al insinueer jij van wel), ging jij behoorlijk te keer. Je gaf direct aan dat je geen waarschuwing wilde en dat we je mochten verwijderen van het forum. Dat is gebeurd. We hebben direct besloten dat, als je terug zou komen, dat dat mogelijk moest zijn.
Ga dan nu niet lopen roepen dat we je blijven bannen (want dat is niet waar) en dat sommige mensen hier meer mogen dan anderen. Ik wil je graag aanraden om het hierbij te laten over je verwijdering en voortaan ontopic te blijven. Mocht je nog wel het één en ander kwijt willen, doe dat dan per pm, dan houden we het forum vrij van dit soort posts en blijft het gezellig.
En nogmaals: welkom terug en ik ben erg benieuwd naar foto's van je Insignia!