Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Als het weer morgen zo is zoals het hier nu is :thumbdown:thumbdown,kom ik ook zeker niet,ben je binnen een half uur tot op je onderbroek zeiknat en daar heb ik geen zin in.
Als het weer morgen zo is zoals het hier nu is :thumbdown:thumbdown,kom ik ook zeker niet,ben je binnen een half uur tot op je onderbroek zeiknat en daar heb ik geen zin in.
Bij ons was het een droge prachtige dag. Ga zo eens de weersvoorspelling bekijken.
Jemig mannetjus!! Het gaat erom dat ik niet van regen, sneeuw hagel hou!!! Je gaat toch ook niet in de zon zitten als je niet van de zon houd!! Of koffie drinken als je geen koffie lust!!
Maar ik snap gerust dat jullie me er erg graag bij hebben, dat is ook logisch. Maar zeg dat dan gewoon dat geeft niks.
Maar eh.... Denk dat ik wel ff langs kom hoor!! Dus dat moet jullie allen gerust stellen hè.
@ corbin. Dat is mooi. Want ze staan al voor een zacht prijsje!!