Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
@Zakdoekje wrote:hm. oké. En wat haal ik Zo'n test lampje? Brezan ofzo?
Heutz, of iets wat met elektra te maken het. Denk zelf media markt? Je kunt ze ook in betere kwaliteit halen waar je meer mee af kan lezen ideaal als je verder gaat met gadgets of audio.
Dit bedoel ik.
Leest hetzelfde af alleen niet met een lampje maar met cijfers. En je kunt erna nog even controleren of de stromdoorlaatbaarheid hetzelfde is als van te voren
Ik ga liever voor de manier die fearless me net voorlegt.. Ik zal vandaag proberen wat foto's online te krijgen van me hele stuurkolom en de pook. Dan kunnen jullie me nog beter helpen. Ik wil namelijk geen bedrading slopen of de verkeerde draden pakken.
Ik heb toenet even zo'n testlampje gehaald bij de halfords. Ik kijk even of ik morgen ochtend eraan kan beginnen. Ik hou jullie op de hoogte en zal foto's posten. Tevens als het me lukt zal ik ook meteen neerzetten welke kleuren het zijn voor mensen die het in de toekomst ook van plan zijn.
Dat zijn de draden. Ik heb ze gemeten met het testlampje.. (waarmee ik overigens ook mee in me vinger prikte. Erg scherp! Hahaha) die dikke rode staat constante spanning op.. de kleinere rode komt pas stroom op als ik hem op de accessoires stand zet en de zwart-rode komt stroom op als ik hem wil starten.
Dus wat ik hieruit begrijp is dat de 2 groene draden van het kastje allebei met het zwart-rode draadje verbonden moeten worden en de rode met de rode.. de zwarte op de massa uiteraard.
Correct me if im wrong. Wil het wel in 1 keer goed doen namelijk
@trashmetal wrote:@BlackDevil wrote:Denk eraan dat de transponder in je sleutel herkend moet worden bij het starten, anders schakelt ie op startonderbreker.
hij moet zowieso het contact aan zetten , dus de sleutel zit al bij de ring
Dubbel dus, zowel sleutel als knop. Dan zie ik het nut van een startknop niet als je toch nog een sleutel nodig hebt. Maar ieder het zijne.