Waarom niet? Als de lampen goed vast zitten en op de juiste hoogte staan afgesteld moet het toch geen probleem zijn?
Maarre gewoon voor het oog zou een beetje alles in 1 of 2 kleur(en) het toch net een beetje mooier maken. Mijn bescheiden mening.
Middagje de auto opschuren en dan alles met de spuitbus of roller in 1 kleur. Ziet er op de strip ook net even dat beetje netter/verzorgter uit.
Die paar spuitbussen kosten de wereld ook niet. Zo heb ik mijn 1e blauwe corsa ook destijds in 1 kleur gezet. Was ik ook nog student, spuitbussen op het Waterloo-plein gehaalt in Amsterdam.
Dave zijn A turbo was destijds ook gewoon met de roller gedaan.
Met een beetje fantasie kun je er zelfs nog een erg leuke paintjob van maken. Of je vraagt een paar van die graffity gasten of je jou auto onder handen willen nemen, dan heb je zeker iets unieks.
Bij de DHRA zeggen ze nog niets van een lapjeskat-auto maar het is nou niet hetgeen wat iedereen wil zien. Wordt anders echt zo'n hillbillyslopersbangerrace effect
Copy uit regelment DHRA:
Ieder voertuig dat deelneemt moet in een "streettrim" conditie zijn.
Dit houdt in dat het voertuig er in grote lijnen netjes en verzorgt uitziet, zoals deze destijds aangeboden is bij de rijksdienst voor wegverkeer.
Verder vind ik het leuk om te zien dat die auto weer op de strip rijd.