Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
afgelopen zaterdag gespot in Ede, opel astra g opc in de kleur blauw. Hoorde een mooi geluidje toen ik bij de stoplichten stond en kon hem net nog zien, hij leek verder orgineel :thumbup
Toch wel een soort van 'Astra gespot', maar dan zonder Astra Ik kwam net Haasje17 tegen, alleen zeg ik je Astra niet (wel een zwarte Astra met chroom strip achterop, maar jij hebt een trekhaak toch)? Ik kwam op de motor voorbij, langs de Avans richting de stad en jij stond met een paar man te praten. Had nogal haast dus kon niet stoppen om effe hallo te zeggen.
@RISL wrote:Toch wel een soort van 'Astra gespot', maar dan zonder Astra Ik kwam net Haasje17 tegen, alleen zeg ik je Astra niet (wel een zwarte Astra met chroom strip achterop, maar jij hebt een trekhaak toch)? Ik kwam op de motor voorbij, langs de Avans richting de stad en jij stond met een paar man te praten. Had nogal haast dus kon niet stoppen om effe hallo te zeggen.
Dat kan kloppe,
Onderweg naar de astra 100 meter verderop. In de straat.
@Haasje17 wrote:@RISL wrote:Toch wel een soort van 'Astra gespot', maar dan zonder Astra Ik kwam net Haasje17 tegen, alleen zeg ik je Astra niet (wel een zwarte Astra met chroom strip achterop, maar jij hebt een trekhaak toch)? Ik kwam op de motor voorbij, langs de Avans richting de stad en jij stond met een paar man te praten. Had nogal haast dus kon niet stoppen om effe hallo te zeggen.
Dat kan kloppe,
Onderweg naar de astra 100 meter verderop. In de straat.
Okay, die zag ik niet meer (tenzij jouw trekhaak er af is?)
Wel grappig om je zo tegen te komen, ik kom zelden in die straat, zeker op dat tijdstip. Maar moest nou even iets ophalen in de binnenstad.
Gisteren een erg dikke Bordeaux rode astra G gespot,
A58 van Breda naar Roosendaal. Nog een stukkie lekker hard gereden achter elkaar
Brede wielen, rondom dikke bumpers, en een erg opvallende sticker van car audio op de achterruit en nog een hoop zaken die het echt een schitterende wagen maakte
Volgens mij heb ik m hier op t forum wel eens voorbij zien komen.
vanmiddag op de A12 tussen Zoetermeer en Nootdorp kwam van Nootdorp af en van achter kwam er toch een mooie coupe aan hij was zwart en over de motorkap en dak was hij bruin gewrapt of gespoten.
Misschien iemand van hier ?
Er zaten ook apart gespoten achterlichten in het leek op smoke plast dip en het stuk van de achteruitrij verlichting was niet gespoten