A asfaltmaffia Post best veel 4 okt 2015 #82 Ehhhh wat niet hahaha andere veerschotel laten vervangen Zelf originele koplampen gesmoked en panty eromheen oranje knippers tintje donkerder en jappenfittingen geplaatst voor us look toerentellerdash erin ander display met temp meter meer de rat style kant op motorkap op vuurbult gehad en spatborden bewerkt voor brand effect nr plaat achter verhuist naar onderen iron cross erop oliekoeler voor show originele velgen weer ivm overstap naar verbreed staal helemaal matzwart gemaakt enz
Ehhhh wat niet hahaha andere veerschotel laten vervangen Zelf originele koplampen gesmoked en panty eromheen oranje knippers tintje donkerder en jappenfittingen geplaatst voor us look toerentellerdash erin ander display met temp meter meer de rat style kant op motorkap op vuurbult gehad en spatborden bewerkt voor brand effect nr plaat achter verhuist naar onderen iron cross erop oliekoeler voor show originele velgen weer ivm overstap naar verbreed staal helemaal matzwart gemaakt enz
K KadAstra-EF Forumbewoner 4 okt 2015 #83 Oei, hier moet ik toch erg aan wennen aan wat je buitenom je F heb gedaan. Rik :agent
A asfaltmaffia Post best veel 4 okt 2015 #84 Valt mij allang niet meer op hahaha Waarschijnlijk gaan voor de ratlook nog 2 deuren groen met polizei erop
Valt mij allang niet meer op hahaha Waarschijnlijk gaan voor de ratlook nog 2 deuren groen met polizei erop