S semmy19 Komt weleens kijken 30 apr 2012 #1 bij een hoge snelheid boven de 80 km en af rem tot onder de 80 springt het motorstoringslampje aan als ik stilsta gaat de auto schokke en bonken en dreigt af te slaan Egr klep inmiddels vervangen het blijft me een raadsel uitlezen zeggen ze km sensor of iets?
bij een hoge snelheid boven de 80 km en af rem tot onder de 80 springt het motorstoringslampje aan als ik stilsta gaat de auto schokke en bonken en dreigt af te slaan Egr klep inmiddels vervangen het blijft me een raadsel uitlezen zeggen ze km sensor of iets?
S semmy19 Komt weleens kijken 2 mei 2012 #3 @wim-v6 wrote:Kan, dan is de signaal gever van de snelheidsmeter kapot.. Willem oke en waar moet ik dan naar op zoek ?
@wim-v6 wrote:Kan, dan is de signaal gever van de snelheidsmeter kapot.. Willem oke en waar moet ik dan naar op zoek ?
wim-v6 Forumbewoner 2 mei 2012 #4 zit in de tellerunit. kan een losse zijn, of een in de tellergegoten exemplaar. Willem
S semmy19 Komt weleens kijken 2 mei 2012 #5 @wim-v6 wrote:zit in de tellerunit. kan een losse zijn, of een in de tellergegoten exemplaar. Willem ik heb wel al de hele tellerunit vervangen ..
@wim-v6 wrote:zit in de tellerunit. kan een losse zijn, of een in de tellergegoten exemplaar. Willem ik heb wel al de hele tellerunit vervangen ..
A Astra Topper Komt weleens kijken 2 mei 2012 #6 meld je aan voor de cabrio TwinTopTour 2012, zie WWW.Twintop.be. deze dag meer dan 30 Opel cabrio rijders, wie weet heeft een van hun de oplossing. Ps, tour is Gratis
meld je aan voor de cabrio TwinTopTour 2012, zie WWW.Twintop.be. deze dag meer dan 30 Opel cabrio rijders, wie weet heeft een van hun de oplossing. Ps, tour is Gratis