Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
staat super dik corsagsi word er gewoon jaloers van ooit moeten deze wielen ook onder mijn vec komen ben al lange tijd mp aan het afspeuren naar een origineel betaalbaar setje maar ja de aanhouder wint toch iig super super dik
ff -offtopic maar,Zo'n adapter is toch ook een bepaalde dikte,om uberhaupt de bouten van die nieuwe steek op kwijt te kunnen,kom je er dan niet mee in de knoei dat alles te ver naar buiten komt of hoe zit dat ??:hmmz + ik zie dat er 255 op zit ,en toch al redelijk plat,hoe dat dan ook nog op te vangen??
Trouwens wel GRUWELIJK dikke wielen ,ook al komen ze uit China
ff -offtopic maar,Zo'n adapter is toch ook een bepaalde dikte,om uberhaupt de bouten van die nieuwe steek op kwijt te kunnen,kom je er dan niet mee in de knoei dat alles te ver naar buiten komt of hoe zit dat ??:hmmz + ik zie dat er 255 op zit ,en toch al redelijk plat,hoe dat dan ook nog op te vangen??
Trouwens wel GRUWELIJK dikke wielen ,ook al komen ze uit China
Hallo,
Dat moet je dan zien als een soort spoorverbreder, maar dan met verschillende steken.
Bij de Insignia passen deze velgen zonder problemen met spoorverbreders van 2 x 20mm (achter), en dan ook nog 30mm verlaagt
Het zijn inderdaad dikke velgen, ik zit er toch sterk over te denken om ze er zelf ook op te zetten (made in China met GM logo)
Yups:thumbup Past zelfs met 35 en 3 cm verlaging. Je dient alleen wel een modificatie aan het binnescherm door te voeren. Wordt standaard door Irmscher geleverd. Ben namelijk al een tijdje op zoek naar 20' evo's van Irmscher. Ik wil eigenlijk liever geen 19' dan gaat ten koste van het comfort :jerry hahaha.
Maar goed die 20 inches zijn op ebay maar dun gezaaid.... En die nieuwe insignia's die Joche daar heeft vind ik heel erg mooi.