[/quote]
Met alleen 2 einddempers ben je er nog niet. Dan moet er ook een middendemper onder:thumbup
En een lelijke deuk in mijn voorbumper?:hmmz Weet niet waar jij die ziet maar ik heb geen deuken in mijn auto:thumbup
De foto's die jij laat zien zijn van een GTS achterbumper waar de uitlaat nog wél zichtbaar was (het ovale pijpje)! De insert is de diffusor die de echte OPC heeft en die wil ik niet omdat ik die uitlaten veel te overdreven vind, al is dat gewoon een opzetstukje:vertag
Die achterbumper die ik nu heb past dat echt niet op

[/quote]
Hallo,
De Middendemper heb je niet nodig, je bent alleen het Y stuk nodig, deze kun/kon je ook bij Irmscher kopen.
Wat die deuk betreft :hmmz deze had ik op een foto gezien van je zelf, maar mischien is het wel een schaduw of zo, daarom dacht ik ook dat je de bumper daarom ging vervangen
Die foto is van een GTS bumper dat klopt (foto is van mij zelf), de Insert is van de OPC dat klopt ook, en deze past ook in die bumper die je nu gekocht hebt
De insert heb ik toen bij Opel-Nienhaus gekocht in Duitsland, koste toen iets van Euro 55,- rekening moet ik nog wel ergens kunnen vinden :hmmz
Wat je straks krijgt is een dikke Vectra met OPC front, en aan de achterkant zie je dan één uitlaat, zou ik persoonlijk dus niet doen
Maar al met al, een mooi project :thumbup :thumbup
Groetjes, Joche