Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Nou gelukkig hoef ik het niet mee te maken (nog) hoop ik, vraag me af wat mijn vader zou doen hij gelooft niet dat dit kan gebeuren. Blijkbaar zal hij eerst mij bellen en vragen wat de auto nu aan het doen is, ja pap hij regenereert zich effe filter schoonmaken :jerry
Ik zou gewoon m'n jas in de luchtinlaat steken. En alsie dan de luchtinlaat plat zuigt, dan m'n CO-blusser erin leeg spuiten. Dat valt wel weer te herstellen. En als dat zelfs niet zou helpen, zou ik pas opgeven...
Maar goed, ik rijd op LPG, dus hoef me hier niet druk om te maken
Ik heb het nog nooit in het echt zien gebeuren....een paar collega's van me zijn helemaal gek van de BMW-diesels, zal ze 's ff op hun tenen trappen straks.
Deze hebben een probleem met de dieselopvoerpomp, deze gaat inwendig lekken en komt er diesel in je oliecarter, dat gaat goed, totdat er een bepaald nivo is beriekt waarbij de carterventilatie dit op gaat zuigen en het inlaat indrukt, en dan, dan gaat ie wel hoor, met een olie/diesel mengsel van een liter of 8 a 9 in het carter...
Ze kunnen het lang volhouden joh, die 2.0TDi's :wub
De Passat op de zaak 45.000km was ie al zover king:
er is een wijziging doorgevoerd op de oliepeilsensor hiervoor, geeft ook aan als er te veel olie in zit, en schakelt de motor uit als het kritisch word.