Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Klopt, deze waardes verschillen altijd een paar kilometer, dat is bij mij ook, geen idee waar het precies aan ligt maar het zou kunnen zijn dat de een teller de kilometers die je achteruit rijdt niet telt en de andere teller wel.
Is versie 100603 al beschikbaar? Ik heb namelijk een c20xe en deze is pas bij deze versie ingevoerd, en zolang deze versie dus niet gecloned is ben ik niks met mijn op-com
usb driver geinstalleerd ? want naast het softwere programma moet hij natuurlijk wel een speciale driver hebben voor de opcom zelf, kijk anders eens bij apparaat beheer of er geen geel uitroeptegen ergens staat
@opel-mark wrote:usb driver geinstalleerd ? want naast het softwere programma moet hij natuurlijk wel een speciale driver hebben voor de opcom zelf, kijk anders eens bij apparaat beheer of er geen geel uitroeptegen ergens staat