wim-v6 Forumbewoner 8 mei 2010 #281 okeej ben benieuwd of deze weer aan de gang gaat.. ikzelf ben er niet mee bezig daar ik ECHT niet weet hoe ik die interface weer aan de 1.39 moet krijgen.. Willem
okeej ben benieuwd of deze weer aan de gang gaat.. ikzelf ben er niet mee bezig daar ik ECHT niet weet hoe ik die interface weer aan de 1.39 moet krijgen.. Willem
S sw_reijnders Forumbewoner 8 mei 2010 #282 tja, je moet de firmware van de interface flashen. maar hoe heb je um leeg gekregen dan? Of heb je um leeg gekregen van je leverancier? In dat geval nieuwe vragen.
tja, je moet de firmware van de interface flashen. maar hoe heb je um leeg gekregen dan? Of heb je um leeg gekregen van je leverancier? In dat geval nieuwe vragen.
wim-v6 Forumbewoner 8 mei 2010 #283 heb m niet leeg gekregen, ik kreeg een tip omdat ie het nog niet deed.. iemand had een op-com die weel werkte, maar was niet de goeie die gestuurd werd. na proberen, hup leeg.. Willem
heb m niet leeg gekregen, ik kreeg een tip omdat ie het nog niet deed.. iemand had een op-com die weel werkte, maar was niet de goeie die gestuurd werd. na proberen, hup leeg.. Willem
X x18xe1 Lid 12 mei 2010 #284 HELP mijn op com werkt niet De driver pakt op een of andere manier niet:swear Ik heb per o versie 1.39 aangeklikt maar ik snap het intaleren niet
HELP mijn op com werkt niet De driver pakt op een of andere manier niet:swear Ik heb per o versie 1.39 aangeklikt maar ik snap het intaleren niet
J JoopvanBennekom Post best veel 12 mei 2010 #285 Let ook op de bijgeleverde usb kabels, bij mij maakte de kabel slecht contact en zorgde voor problemen. goede usb kabel ertussen en werkt nu prima. bijgeleverde kabels zijn low budget.
Let ook op de bijgeleverde usb kabels, bij mij maakte de kabel slecht contact en zorgde voor problemen. goede usb kabel ertussen en werkt nu prima. bijgeleverde kabels zijn low budget.
X x18xe1 Lid 12 mei 2010 #286 hallo joop het ligt niet aan de kabel want die heb ik al gewisseld. ik moet nu activeren met winhex ofzoiets en dat gaat niet
hallo joop het ligt niet aan de kabel want die heb ik al gewisseld. ik moet nu activeren met winhex ofzoiets en dat gaat niet
wim-v6 Forumbewoner 12 mei 2010 #289 Mijne gaat het niet meer doen bij mij zit er helemaal geen firmware meer in de Op-com zoek eens het programma opcomfut daar hoort dit filmpje bij: Willem
Mijne gaat het niet meer doen bij mij zit er helemaal geen firmware meer in de Op-com zoek eens het programma opcomfut daar hoort dit filmpje bij: Willem
J JoopvanBennekom Post best veel 13 mei 2010 #290 En hoe komt het dat die van jullie niets meer doet? na updaten? dus kan beste bestaande versie actief houden en niet updaten? hoor het graag.
En hoe komt het dat die van jullie niets meer doet? na updaten? dus kan beste bestaande versie actief houden en niet updaten? hoor het graag.
A Add Komt weleens kijken 13 mei 2010 #291 origineel gepost door wim-v6 Mijne gaat het niet meer doen bij mij zit er helemaal geen firmware meer in de Op-com zoek eens het programma opcomfut daar hoort dit filmpje bij: Willem Wil je proberen de opcom weer te flashen dan Willem?
origineel gepost door wim-v6 Mijne gaat het niet meer doen bij mij zit er helemaal geen firmware meer in de Op-com zoek eens het programma opcomfut daar hoort dit filmpje bij: Willem Wil je proberen de opcom weer te flashen dan Willem?
wim-v6 Forumbewoner 13 mei 2010 #292 Mijne kan niet meer geflashed worden... moet eerst de Eeprom weer worden inglezen met een geschikt apparaat. Willem
Mijne kan niet meer geflashed worden... moet eerst de Eeprom weer worden inglezen met een geschikt apparaat. Willem
S Spacejam Hoort bij de inboedel 13 mei 2010 #294 origineel gepost door wim-v6 Mijne kan niet meer geflashed worden... moet eerst de Eeprom weer worden inglezen met een geschikt apparaat. Willem Heb je soms versie 1003xx geopend? Enkel openen van die versie is al genoeg om je op-com te slopen.
origineel gepost door wim-v6 Mijne kan niet meer geflashed worden... moet eerst de Eeprom weer worden inglezen met een geschikt apparaat. Willem Heb je soms versie 1003xx geopend? Enkel openen van die versie is al genoeg om je op-com te slopen.
A Add Komt weleens kijken 13 mei 2010 #295 Wou al zeggen dat opcomfut staat wel op diverse fora voor download.
S Spacejam Hoort bij de inboedel 13 mei 2010 #297 ik heb er zelf ook zo één onder in de la liggen nu......... en één werkende
R ReNeGade316 Post best veel 14 mei 2010 #299 is het het aanschaffen nu wel of niet waard? niet dat ik er dalijk ook een bestel en dan ook een niet werkende heb???????????
is het het aanschaffen nu wel of niet waard? niet dat ik er dalijk ook een bestel en dan ook een niet werkende heb???????????
X x18xe1 Lid 14 mei 2010 #300 Nou ik ben hem behoorlijk zat!! Mijne mist alleen de activeringscode. Want als ik hem test in het begingscherm,komt naar voren versie 1.39 als ik dan de dianose stappen doorloop bijft hij om de aciveringscode vragen!! :argue HELP
Nou ik ben hem behoorlijk zat!! Mijne mist alleen de activeringscode. Want als ik hem test in het begingscherm,komt naar voren versie 1.39 als ik dan de dianose stappen doorloop bijft hij om de aciveringscode vragen!! :argue HELP