A artronic Lid 26 mei 2010 #342 origineel gepost door wim-v6 okeej, stuur even een U2u als je weer terugben, Willem Is goed willem
A artronic Lid 27 mei 2010 #344 origineel gepost door wim-v6 Verschilt per opel.. bij de astra-F / Corsa-B / Omega-B in de zekering kast bij de astra-G / Vectra-B onder de handrem. bij de vectra-C / Signum-A onder de asbak bij de Vectra-A / Kadett-E / Corsa-A / Ascona-C in de motorruimte willem bij de Corsa C achter de asbak onder de kachelbediening
origineel gepost door wim-v6 Verschilt per opel.. bij de astra-F / Corsa-B / Omega-B in de zekering kast bij de astra-G / Vectra-B onder de handrem. bij de vectra-C / Signum-A onder de asbak bij de Vectra-A / Kadett-E / Corsa-A / Ascona-C in de motorruimte willem bij de Corsa C achter de asbak onder de kachelbediening
X x18xe1 Lid 1 jun 2010 #345 Ik heb een andere besteld via ebay en dez werkt perfect!!!!! Waarschijnlijk foute software bij die andere. in ieder geval bedankt voor de tips
Ik heb een andere besteld via ebay en dez werkt perfect!!!!! Waarschijnlijk foute software bij die andere. in ieder geval bedankt voor de tips
X Xedrah Komt weleens kijken 7 jun 2010 #347 Hier werkt ie ook hoor! versie 1.39 met nieuwe firmware. Draait verder op versie 090714. Helemaal top!
Hier werkt ie ook hoor! versie 1.39 met nieuwe firmware. Draait verder op versie 090714. Helemaal top!
A artronic Lid 11 jun 2010 #348 weer terug van vakantie,en mn tweede opcom ook binnen Hier zat een cdtje bij met 090714 en plus een gekraakte opcom.exe:thumbup doet ut ook ff getest net (1.39)
weer terug van vakantie,en mn tweede opcom ook binnen Hier zat een cdtje bij met 090714 en plus een gekraakte opcom.exe:thumbup doet ut ook ff getest net (1.39)
wim-v6 Forumbewoner 12 jun 2010 #349 origineel gepost door artronic weer terug van vakantie,en mn tweede opcom ook binnen Hier zat een cdtje bij met 090714 en plus een gekraakte opcom.exe:thumbup doet ut ook ff getest net (1.39) hij heeft er gewoon weer 2!! haha.. Willem
origineel gepost door artronic weer terug van vakantie,en mn tweede opcom ook binnen Hier zat een cdtje bij met 090714 en plus een gekraakte opcom.exe:thumbup doet ut ook ff getest net (1.39) hij heeft er gewoon weer 2!! haha.. Willem
A artronic Lid 12 jun 2010 #350 Kep dr ff 1 aan mn garage geleend,had ie nog niet kan ie dr ff mee spelen je hebt een u2u bericht willem
Kep dr ff 1 aan mn garage geleend,had ie nog niet kan ie dr ff mee spelen je hebt een u2u bericht willem
wim-v6 Forumbewoner 12 jun 2010 #351 origineel gepost door artronic Kep dr ff 1 aan mn garage geleend,had ie nog niet kan ie dr ff mee spelen je hebt een u2u bericht willem u2u terug
origineel gepost door artronic Kep dr ff 1 aan mn garage geleend,had ie nog niet kan ie dr ff mee spelen je hebt een u2u bericht willem u2u terug
R roy290 Komt weleens kijken 18 jun 2010 #352 ja hoor werkt met vista heb het zelf ook sinds twee weken zo een setje heeft me al weer goed geholpen want ik vond zoaamr de code po400 egr klep storing en is schoongemaakt en alles werkt weer . lang leve op-com setje, gr roy 290 :wors:jerry
ja hoor werkt met vista heb het zelf ook sinds twee weken zo een setje heeft me al weer goed geholpen want ik vond zoaamr de code po400 egr klep storing en is schoongemaakt en alles werkt weer . lang leve op-com setje, gr roy 290 :wors:jerry
V vectra2004 Lid 20 jun 2010 #353 Nu heb ik een vraag kun je met de op-com ook nieuwe sleutels progameren en waar kan ik er 1 bestellen wwn werkende
Nu heb ik een vraag kun je met de op-com ook nieuwe sleutels progameren en waar kan ik er 1 bestellen wwn werkende
A Add Komt weleens kijken 20 jun 2010 #354 Ja je kan sleutels progameren moet je wel de sec.pas hebben van je auto. Sleutels kan je bij de vod wel halen.
Ja je kan sleutels progameren moet je wel de sec.pas hebben van je auto. Sleutels kan je bij de vod wel halen.
S Spacejam Hoort bij de inboedel 21 jun 2010 #355 weet iemand of je de auto (can-bus auto) met de op-com op een bepaald toerental kan houden?
R RAYMOND.design Post best veel 21 jun 2010 #357 Heeft iemand van jullie toevallig een link naar een goede OP-COM advertentie waar je ook met ideal kan betalen ipv met alleen paypal?
Heeft iemand van jullie toevallig een link naar een goede OP-COM advertentie waar je ook met ideal kan betalen ipv met alleen paypal?
S sw_reijnders Forumbewoner 21 jun 2010 #358 als je geen paypal hebt, kun je ook gewoon overmaken via de bank. Internationaal betalen in telebankieren, moet je even het IBAN nummer vragen aan de verkoper.
als je geen paypal hebt, kun je ook gewoon overmaken via de bank. Internationaal betalen in telebankieren, moet je even het IBAN nummer vragen aan de verkoper.
S svdk20 Loopt hier de deur plat 21 jun 2010 #359 origineel gepost door Spacejam weet iemand of je de auto (can-bus auto) met de op-com op een bepaald toerental kan houden? dit is mogelijk met opcom moet je wel een anders write programma ernaast draaien zal morgen is ff kijken op me laptop hoe dat programma heet.
origineel gepost door Spacejam weet iemand of je de auto (can-bus auto) met de op-com op een bepaald toerental kan houden? dit is mogelijk met opcom moet je wel een anders write programma ernaast draaien zal morgen is ff kijken op me laptop hoe dat programma heet.
D DVO Komt hier geregeld 22 jun 2010 #360 en ja hoor, ik heb 'm ook net ff besteld uit Engeland met Firmware V1.33 ben benieuwd hoelang het duurt voor die in Spijkenisse is er staat verzonden in/naar Engeland 3/7 dagen en erbuiten 8/14 dagen,dus we zien het wel
en ja hoor, ik heb 'm ook net ff besteld uit Engeland met Firmware V1.33 ben benieuwd hoelang het duurt voor die in Spijkenisse is er staat verzonden in/naar Engeland 3/7 dagen en erbuiten 8/14 dagen,dus we zien het wel