M Mich Post best veel 7 jul 2010 #61 Okay..ik ga even uitzoeken hoe dit werkt, en dan komt het wel goed.
V vectra2000driver Komt weleens kijken 8 jul 2010 #64 origineel gepost door Mich hier een linkje naar het filmpje. 16v starten shit is facebook hahaha heb me account jaren geleden opgezegd moewhahahah
origineel gepost door Mich hier een linkje naar het filmpje. 16v starten shit is facebook hahaha heb me account jaren geleden opgezegd moewhahahah
B BlackVec Komt hier geregeld 8 jul 2010 #65 Hmm kan hem ook niet zien moet ik eerst registeren maar das net weer teveel moeite
M Mich Post best veel 8 jul 2010 #66 Dus jullie kunnen hem niet zien begrijp ik? Youtube hebben we geprobeerd maar kregen het er niet op. Zal wel aan ons liggen waarschijnlijk, maar toch..
Dus jullie kunnen hem niet zien begrijp ik? Youtube hebben we geprobeerd maar kregen het er niet op. Zal wel aan ons liggen waarschijnlijk, maar toch..
A a-manta-turbo Post best veel 8 jul 2010 #67 op facebook geeft hij aan dat het filmpje verwijdert is
M Mich Post best veel 8 jul 2010 #68 Hey mensen. Bij deze het filmpje via youtube. Nu moet ie wel werken. Veel kijkplezier. opstarten 16v
wim-v6 Forumbewoner 8 jul 2010 #69 je had wel wat leiver voor deze motor mogen wezen, zeker gezien de tijd dat ze stilgestaan heeft. Desalnietemin loopt ze lekker hoor.. Willem
je had wel wat leiver voor deze motor mogen wezen, zeker gezien de tijd dat ze stilgestaan heeft. Desalnietemin loopt ze lekker hoor.. Willem
M Mich Post best veel 8 jul 2010 #70 Motor heeft maar een paar dagen stil gestaan. En morgen gaat de auto voor de keuring. Alles werkt weer gewoon en auto rijdt lekker. Heb alleen nog een nieuwe aircopomp nodig, dus please als iemand er nog een heeft liggen die perfect werkt laat het me even weten.
Motor heeft maar een paar dagen stil gestaan. En morgen gaat de auto voor de keuring. Alles werkt weer gewoon en auto rijdt lekker. Heb alleen nog een nieuwe aircopomp nodig, dus please als iemand er nog een heeft liggen die perfect werkt laat het me even weten.
M Mich Post best veel 9 jul 2010 #72 Vandaag de Calibra laten keuren...en.... in 1 keer door de APK!:thumbup
V vectra2000driver Komt weleens kijken 10 jul 2010 #73 woehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee gefeliciteeerddddddddd en lekker maar touren ermeeeeeee :wors:wors
S sjoerdie Loopt hier de deur plat 12 jul 2010 #75 heb nog wel een pomp liggen van een vectra b v6.. weet niet of ie etzelfde is
M Mich Post best veel 12 jul 2010 #76 Heb er al 1 gevonden...alleen van de week even laten vullen en dan maar hopen dat ie het doet.
S skullbreaker Lid 13 jul 2010 #77 is die aircopomp makelijk zelf vervangen ? mijne is namelijk ook kapot :S ( goh wat origineel hea ) moet ook een nieuwe hebben
is die aircopomp makelijk zelf vervangen ? mijne is namelijk ook kapot :S ( goh wat origineel hea ) moet ook een nieuwe hebben
M Mich Post best veel 13 jul 2010 #78 Is wel goed te doen. Je moet de motor alleen wel aan die kant in een takel hangen, want de motorsteun/rubber moet er af. Ik ben niet zo heel lang bezig geweest.
Is wel goed te doen. Je moet de motor alleen wel aan die kant in een takel hangen, want de motorsteun/rubber moet er af. Ik ben niet zo heel lang bezig geweest.
S skullbreaker Lid 14 jul 2010 #79 oke moeilijk voor mij dus haha maar is kijken wil hem met dat warme weer wel kunnen gebruiken (Is wel echt nodig nu )
oke moeilijk voor mij dus haha maar is kijken wil hem met dat warme weer wel kunnen gebruiken (Is wel echt nodig nu )