N Niels0478 Post best veel 24 mei 2011 #41 Nuttige info hier wist niet eens dat de cilinderwand in mijn x20xer extra dik is, ben ook aan het sparen voor een turbo :jerry
Nuttige info hier wist niet eens dat de cilinderwand in mijn x20xer extra dik is, ben ook aan het sparen voor een turbo :jerry
D DEEF Komt hier geregeld 25 mei 2011 #42 en ik ben aan het sparen voor het onderblok van klasen :jerry zag ook een reactie van iemand op een autoweek topic,en die had het ook over een xer onderblok.
en ik ben aan het sparen voor het onderblok van klasen :jerry zag ook een reactie van iemand op een autoweek topic,en die had het ook over een xer onderblok.
D DEEF Komt hier geregeld 25 mei 2011 #43 en ik ben aan het sparen voor het onderblok van klasen :jerry zag ook een reactie van iemand op een autoweek topic,en die had het ook over een xer onderblok.
en ik ben aan het sparen voor het onderblok van klasen :jerry zag ook een reactie van iemand op een autoweek topic,en die had het ook over een xer onderblok.