Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Hier weer eens een berichtje van mijn kant. (veel ziekenhuis opnames) Ik heb via marktplaats een Leder interieur gekocht voor maijn B1. Ik heb eventueel een complete stoffen interieur liggen voor je. Voor een schappelijke prijs mag je deze wel hebben. compleet is met goede voorstoelen Geen schade. Achterbank en deurpanelen. Komt uit een CD uitvoering station.
ja martijn is mij bekend ben ook rotterdammer,en ik weet er wel een paar te staan daar heb er hier al wat in een topic geplaatst,maar in mijn a omi zitten er 4 daarom de vraag of deze mischien het zelfde zijn.
als ik het spul toch ga overzetten zijn de panelen er af en wil ik
Ok ja ik ben van origine ook rotterdammer. Maar ben verhuisd naar het bos. Of te wel de middelste boom in rij 83 in Ede.
hahahaha. Mijn vrouwtje gaat zo richting huis en zal een paar foto's maken van het interieur dan krijg ik ze vanavond en kan ik deze naar je toe sturen.
Het interieur komt uit een omega station 2.5 v6. Bj 1997. Het is een licht grijze stof met donker grijs. Op de deur panelen zitten een notehout achtig plastiv versiersel. Zoals je kan zien op de foto's.