H Hulkie Komt hier geregeld 2 sep 2011 #61 @ peter, (Bel morgen avond even aangezien ik overdag ben werken! en dus niet bereikbaar ben!!) ps. hoop wel dat het zondag mooi weer is. hij voorspelt nu niet veel goeds! uke De mensen die er al zijn of gaan alvast veel plezier!!!
@ peter, (Bel morgen avond even aangezien ik overdag ben werken! en dus niet bereikbaar ben!!) ps. hoop wel dat het zondag mooi weer is. hij voorspelt nu niet veel goeds! uke De mensen die er al zijn of gaan alvast veel plezier!!!
M mar10manta Komt hier geregeld 3 sep 2011 #68 @red_maniac wrote:Entree = Inkom pffff dat weet ik ook wel maar als je lid bent van de club betaal je geen intree of daar in belgie gezegd inkom!!
@red_maniac wrote:Entree = Inkom pffff dat weet ik ook wel maar als je lid bent van de club betaal je geen intree of daar in belgie gezegd inkom!!
M mar10manta Komt hier geregeld 3 sep 2011 #69 @red_maniac wrote:Entree = Inkom pffff dat weet ik ook wel maar als je lid bent van de club betaal je geen intree of daar in belgie gezegd inkom!!
@red_maniac wrote:Entree = Inkom pffff dat weet ik ook wel maar als je lid bent van de club betaal je geen intree of daar in belgie gezegd inkom!!
O Opelkees Hoort bij de inboedel 3 sep 2011 #70 ik kom morgen naar t concours kijken wel zonder manta :hmmz
O Opelkees Hoort bij de inboedel 3 sep 2011 #71 ik kom morgen naar t concours kijken wel zonder manta :hmmz
P peerke1987 Komt hier geregeld 4 sep 2011 #78 zometeen maar eens de bolide uit de garage rijden en op naar zennewijnen!
P peerke1987 Komt hier geregeld 4 sep 2011 #79 zometeen maar eens de bolide uit de garage rijden en op naar zennewijnen!
S Stender Hoort bij de inboedel 4 sep 2011 #80 't Was gerust rustig. Maar heb nu wle een vaantje met afbeeldingen van eigen hand, haha.