Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik dacht dat bij sommige motorombouwprojecten een uitlaat of inlaatspruitstuk van een andere motor werd gebruikt. En dan deze soms aangepast moest worden. Maar verder weet ik hier dus ook nog niks van.
Hej Pipo, bedankt voor je velgenverhaaltje. Maar jouw verhaal is voor één specifiek geval. Ik kan er niet echt een algemeen verhaaltje van maken over de standaar ET waarde, hoeveel hiervan afgeweken mag worden als dit al mag. En hoe je een bredere as moet compenseren met de ET waarde (hogere ET waarde dan normaal dacht ik, maar hoeveel ?).
En het in en uitlaat gebeuren. Van welke manta motor komt het gebeuren dan af?
En dan nog een vraag, ik ben een site op aan het zetten met ook deze informatie erin. Maar nu heb ik een vertaalprobleempje, weet iemand wat een sicherheitslenkrad is. Letterlijk vertalen geeft veiligheidsstuur, maar wat houdt dit precies in? En het woord Seitenbemalung ken ik helemaal niet.
Hej Pipo, bedankt voor je velgenverhaaltje. Maar jouw verhaal is voor één specifiek geval. Ik kan er niet echt een algemeen verhaaltje van maken over de standaar ET waarde, hoeveel hiervan afgeweken mag worden als dit al mag. En hoe je een bredere as moet compenseren met de ET waarde (hogere ET waarde dan normaal dacht ik, maar hoeveel ?).
En het in en uitlaat gebeuren. Van welke manta motor komt het gebeuren dan af?
En dan nog een vraag, ik ben een site op aan het zetten met ook deze informatie erin. Maar nu heb ik een vertaalprobleempje, weet iemand wat een sicherheitslenkrad is. Letterlijk vertalen geeft veiligheidsstuur, maar wat houdt dit precies in? En het woord Seitenbemalung ken ik helemaal niet.
Alvast bedankt
Seitenbemalung
is beschildering aan de zijkant maar wat dat met ombouw e maken heeft haahha
:hmmz
om naar heel lage et waardes te gaan schijnt slecht te zijn voor de wiellagers.
uitlaat dient gewoon van een 1600 c kadett te zijn anders past het niet.of je moet een manta uitlaat met veel geduld verbouwen. of een sportpijp kopen
Haha, nee het heeft niks met de ombouw te maken, maar ik was bezig met wat algemene informatie over de modellen. Dit kwam voor in een stukje over de SR uitvoering, dus ik begrijp het nu. Bedankt.
Haha, nee het heeft niks met de ombouw te maken, maar ik was bezig met wat algemene informatie over de modellen. Dit kwam voor in een stukje over de SR uitvoering, dus ik begrijp het nu. Bedankt.
Bestaat er dus geen andere manier dan een 1600+ as aan te schaffen? Of kan de 1200 as ook verstevigd worden?
je kunt een verstevigingset kopen gelijk aan de gte maar dan blijf je nog met dunne fusekogels zitten.
nou zie ik daar geen probleem in zolang je er niet met een 2,0 16v turbo gaat rijden en dan op sliks en op het circuit.
heb nog nooit gezien dat er een 1,2 fusekogel afbrak door alleen door de bocht te gaan.wel dat het wiel omklapje doordat de draagarm afgescheurt was door rottigheid