L larsjeG40 Komt hier geregeld 19 apr 2010 #1 weet iemand of de oliekeeringen voor de uitgaande as op de getrag 265 nog ergens te krijgen zijn?? ben overal al geweest maar niemand kan me helpen. industrieele lagers waren er ook niet in die maat
weet iemand of de oliekeeringen voor de uitgaande as op de getrag 265 nog ergens te krijgen zijn?? ben overal al geweest maar niemand kan me helpen. industrieele lagers waren er ook niet in die maat
G giuliettaevo Komt hier geregeld 20 apr 2010 #2 pb mij de maten eens, zal ik voor je kijken... werk bij een technische groothandel en we hebben nogal wat keerringen liggen.:angel
pb mij de maten eens, zal ik voor je kijken... werk bij een technische groothandel en we hebben nogal wat keerringen liggen.:angel
billathome Komt weleens kijken 20 apr 2010 #3 Niet gewoon bij de opel dealer lars? Of anders je keering meenemen naar een lagerboer of Rob mailen van opel4ever. Billy the handymen
Niet gewoon bij de opel dealer lars? Of anders je keering meenemen naar een lagerboer of Rob mailen van opel4ever. Billy the handymen
B boyanka Komt hier geregeld 20 apr 2010 #4 origineel gepost door mr-turbo Dat wordt lastig, je zou eventueel eentje kunnen nemen van een th350 Chevrolet automaat bak, ik dacht dat die redelijk hetzelfde waren..... :hmmzzit daar toevallig geen bronzen bus in?
origineel gepost door mr-turbo Dat wordt lastig, je zou eventueel eentje kunnen nemen van een th350 Chevrolet automaat bak, ik dacht dat die redelijk hetzelfde waren..... :hmmzzit daar toevallig geen bronzen bus in?
F fredericki200 Komt hier geregeld 20 apr 2010 #5 de keerringen voor een 265 heb ik liggen voor tussen de bak en de aandrijfas heb een u2u gestuurd
F fredericki200 Komt hier geregeld 5 okt 2010 #7 origineel gepost door jwmanta die heb ik ook nodig fredericki200 toevallig nog 1 liggen? u2u