C corsa danny Komt weleens kijken 13 apr 2010 #42 zeker te weten leuk om te horen wij hebben iig ons best gedaan alles zo goed mogelijk te organiseren
B blue magic Komt weleens kijken 13 apr 2010 #43 ik ben er ook zekers bij... maar dat moet ook wel he'king:
A Arjan Kuijper Komt weleens kijken 14 apr 2010 #45 Ja, ik ook maar daar zitten nog wel 4 wielen onder
B black champion Loopt hier de deur plat 15 apr 2010 #46 oke dus we mogen jou cali uit elkaar schroeven?
D daan Lid 17 apr 2010 #48 Maar Arjan het is wel een bekende van jou. Alex komt oldtimer Opel onderdelen verkopen
A Arjan Kuijper Komt weleens kijken 17 apr 2010 #49 Ja, die heeft Alex genoeg Gaat hij eindelijk opruimen, hahaha:wors
H huibcalibra Lid 18 apr 2010 #50 Ik ben er ook bij Is meestal wel gezellig bij de nobis en niet zover van weert af :thumbup:thumbup:thumbup
Ik ben er ook bij Is meestal wel gezellig bij de nobis en niet zover van weert af :thumbup:thumbup:thumbup
B black champion Loopt hier de deur plat 27 apr 2010 #53 de te volgen borden zijn gemaakt zodat niemand verdwaalt!
S suqra Komt weleens kijken 27 apr 2010 #54 nog niet zeker. valt samen met speed in rosmalen. wil daar eigenlijk wel weer 200 meter stuiteren.
B black champion Loopt hier de deur plat 1 mei 2010 #55 ach ruudje dan sprint je maar eerst naar asten
P pastry Komt hier geregeld 3 mei 2010 #56 zondag.. wij van OTT hebben er zin in.. ff kijken welke opel ik pak. :afro
N noogy2000 Post best veel 3 mei 2010 #57 ook ik zal erbij zijn! is het goede weer al aangevraagd? zal ook de camera meenemen.. gr jeroen
C corsa danny Komt weleens kijken 5 mei 2010 #60 gezellig jeroen dat je ook mee komt en @ Danny trekhaak achter de astra en corsa op een trailer meenemen
gezellig jeroen dat je ook mee komt en @ Danny trekhaak achter de astra en corsa op een trailer meenemen