Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik heb van de week een b ascona erbij gekocht, heb hem van de eerste eigenaar , deze heeft er de laatste jaren zo'n 300 km per jr mee gereden.Hij was inmiddels al 83 jr oud en vond het nu te gevaarlijk worden op de weg.
Hij is orgineel uit 1977 en heeft 86400 km gelopen.
De vorige eigenaar heeft hem in 2000 helemaal laten spuiten omdat de lak wat vaal werd.
Verder heeft de ascona altijd binnen gestaan , ieder jaar naar de dealer voor onderhoud(dit is allemaal in de onderhouds boekjes opgeschreven en op papier bijgehouden door de vorige eigenaar.
De orginele bekleding wit/zwart is nog als nieuw want er hebben vanaf dat hij hem gekocht heeft altijd hoezen opgezeten.
:wub wat een verduveld mooie Ascona. Alsjeblieft laat de auto orgineel want die zijn al zo zeldzaam. Deze kleur is echt helemaal fantastisch, ben er compleet verliefd op.:thumbup
ben even wezen kijken , ziet er super uit :thumbup
Nu nog even verlagen en andere dempers en wielen dan wordt het wel wat
Nee, niet doen. Orgineel laten. Deze is te mooi om te worden verbouwd. Als je hem orgineel laat en je bent er zuinig op is hij over een aantal jaar nog best veel geld waard. Ga je hem ernstig vebouwen is hij volgens mij alleen voor sommifen nog interesant.
ben even wezen kijken , ziet er super uit :thumbup
Nu nog even verlagen en andere dempers en wielen dan wordt het wel wat
Nee, niet doen. Orgineel laten. Deze is te mooi om te worden verbouwd. Als je hem orgineel laat en je bent er zuinig op is hij over een aantal jaar nog best veel geld waard. Ga je hem ernstig vebouwen is hij volgens mij alleen voor sommifen nog interesant.
mee eens, origineel houden, setje velgen is zo te wisselen natuurlijk. De rest is al ingrijpender.