Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
ik weet dat het een beetje onder te koop gezocht hoord. maar ik wou graag even weten wat zo'n stuur kost... heb op de irmscher site gekeken maar daat wordt ik niet echt wijzer van:hmmz
ik weet dat het een beetje onder te koop gezocht hoord. maar ik wou graag even weten wat zo'n stuur kost... heb op de irmscher site gekeken maar daar wordt ik niet echt wijzer van:hmmz
Copy van Irmscher prijslijst: i 71 18 081 STUURWIEL AIRBAG HOUT/LEER Z.R Prijs incl 19% btw: 713 euro.
ik weet dat het een beetje onder te koop gezocht hoord. maar ik wou graag even weten wat zo'n stuur kost... heb op de irmscher site gekeken maar daar wordt ik niet echt wijzer van:hmmz
Copy van Irmscher prijslijst: i 71 18 081 STUURWIEL AIRBAG HOUT/LEER Z.R Prijs incl 19% btw: 713 euro.
heb 50 euro geboden... maar wie kan mij nog wat tips geven voor ebay. ben er niet zo bekend mee.... en dat progamma waarmee je op het laatste moment nog kom bieden ben ik ook kwijt... kan ik ook wel gebruiken denk ik
dat valt nog mee... waar staat dat dan? ik zie de goedkoopste 539euro.... mijn stuur begint een beetje te slijten.... en daar zit wel stuurbediening op..... maar heb een andere radio... dus gebruik het niet meer....