Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
@astrastationgsi wrote:trouwens bas hoe gaat het met de d kadett en veel succes met alle projecten
De d kadett ben ik begonen met rollen van de motorkap en schermen die zijn klaar maar staat nu even stil eerst even de rekord station tussen door daar zullen de komde weken foto's van volgen.
Morgen ga ik weer vrij rijden met me vectra2000 :jerry heb nu de irmschervelgen er maar weer onder gezet met straatbanden, moet die ene slick nog vervangen maar geen tijd gehad, dus even kijken hoe dat gaat :wors , zal wel goed gaan, we hebben 2 auto's klaar staan, de vectra2000 en de zwarte corsa gsi.
Heey ja dan kan de volgende weer na binnen , word weer een hoop gedaan laatste tijd, heb berezin in zondag en maandag uiteraard :jerry :jerry
Vanaaf bij de champagne de handemkabel vervangen, alles even netjes ingevet, de gehele bodemranden en div delen getektieleerd(was wel nog nooit gedaan volgens mij), morgen vroeg de uitlaat vastzetten.
Dan de blauwe de brug op voor div bodemwerkzaamheden ivm aankomende apk keuring deze week.
En de aubergine word aan de voorkant verlaagd want de bestelde onderdelen zijn binnen king:
@omicvvvo met me vectra heb ik de 2:23 al gepasseert, en die weegt 1300kg me kadett daarin tegen heeft een stuk meer vermogen en is zn 500 kg lichter dus moet een heel eind gaan komen .
@MR-F thanx ,hij rijd ook helemaal toppie, echt een lekker wagentje king: