Hoi hierbij weer een update:thumbup:thumbup
We zijn weer volop aan het hobbyen geweest:jerry:jerry
Allereerst zijn we druk met de city geweest,, de motor is voorzien van nieuwe olie+filter, luchtfilter is ook vervangen,, alle stekkers kontaktpunten enz zijn weer schoon, de accupolen zijn ook weer netjes, en hij loopt weer toppie// het carros hebben we weer opgefrist met ML en antisteenslag dus weer netjes opgefrist:thumbup:thumbup
-De champagne heeft ook een eigen plek, mooi bij ze 2 broers:jerry
-Ook weer even bij me zwarte kadett gsi geweest(me eerste auto:thumbup) even wat dingen gefixt
-Ondertussen ook druk met me circuit gsi bezig, lekbak even opgefrist, + de slicks er achter op gezet effe passen en meten maar heb ruimte zat

dus ken weer een stukje zakken.
-Me B52

(omega station) staat helemaal klaar voor de apk:thumbup, de andere kant zitten de azev's erook onder, en hij is wel erg bruut laag zoking::wub(kan zelfs de schroefset nog lager instellen

), de naden in de wielkuipen even een nieuw laagje bodysafe gegeven, dinsdag gaat ie naar de keuring:thumbup(gelukkig).
Deze foto's zijn wat onduidelijk(beetje jammer)
Dan kan dinsdag de city weer na buiten+de omega station, dan gaat de vectra2000 naar binnen ivm al die pekelmeuk, en dan de blitz:wub:jerry
Creep en paling zijn nog druk met de corsa gsi, kon eerdaags gespoten worden had ik begrepen, basss zal (verwacht ik) snel met een update komen.
Dat was de update weer.
Groeten nick