Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
@youri_corsa ja ik moest wel anders was t wel heel laat geworden,, het zat me niet helemaal lekker om m daar achter te laten:hmmz:hmmz maar hij staat nu weer binnen en ben er al aan begonnen:thumbup
@johani500 ja laatse bocht van t circuit, met een fixe snelheid tegen de wand aan die voor de rij banden zit en daarna de vangrail, dus de klap was hard want reed in ze 3 dus vind de schade meevallen:wors
@Rico2.0 aaaah ja die heb ik wel een paar keer gezien ja haha, en kwam je nog mooi voorbij op t rechte stuk, heb er nog een mooie foto van met ze 3en t rechte stuk over:jerry:jerry
Ben vanaaf begonnen met herstellen en alles beetje bekijken, er is wel iets vaags met me veerpoot:wtf hoe die zo scheef staat, zal er morgen wat foto's van posten, het geen wat vd winter zou gebeuren aan de auto word nu heel snel(binnenkort) gedaan:thumbup
We zijn van het weekend weer druk bezig geweest met de rekord E station heel stuk plaatwerk vervangen bij veerschotel voor 1 kant is nu klaar volgend weekend weer veder
@Lukko ja idd de schade is wel even klote, maar kan er weinig aan doen,, ik ga het wel laten fixen in ieder geval schade achter laten maken en de auto recht laten trekken bij onze plaatwerker:wors
De motor is er al bijna uit, plaatwerk enz is er ook af, linker schade heb ik zelf terug geklopt ziet er weer puik uit.
Haha Nick the Stig, ging met vrij rijden 3sessies goed toen lag de stig even te slapen, maar goed het gaat allemaal goed komen, ben blij dat t nu is en niet aan t begin vant seizoen.
Nu snel opbouwen, volgende week zaterdag is er volgens mij alweer vrij rijden. Wat was er trouwens met die Calibra? alleen een waterslang gescheurd of erger?