Wie oh Wie weet de oorzaak dat al me foto's uit me gehele topic zijn verdwenen?????
ik wil ''eventueel'' me opc blauwe gsi verkopen en misschien me Mattig kadett dus is er iemand die interesse heeft??
=====================================================
we zijn vant weekend druk geweest met ons ''kantoortje'' we waren t hele weekend met zn 2en de buffels moesten werken de rest was vd aardbodem verdwenen haha.
we hebben nu eindelijk tapijttegels incl isolatie over de gehele vloer liggen/en de achterste wand is ''bijna'' geheel geisoleerd we komen 1strook gips te kort

dus van de week effe afmaken, we hebben gelijk dubbele stroomvoorziening voorbewerkt

ook de koelkast staat wat hoger, heerlijk dus voor de winter en we horen de buren niet meer met hun schumige handel:sleeping haha.
We hebben nu ook camera bewaking, de buren hebben meerdere camera's om hun kostbare spul te bewaken en 1 vd camera's pakt ook onze gehele voorkant meeking: scheelt weer effe(niet dat we zelf niks hebben).
al de foto's volgen nog ,maar eerst even het probleempje oplossen met photobucket waarom al mijn foto's weg zijn??????
groeten nick