Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
het gaat regenen en dan is er niks leukers dan sleutelen in de garage waar de kachel aan staat en een heleboel werk te doen is aan de cabrio :jerry :jerry
denk dat ik pas maart apreil keer naar meetings gaat eerder niet :thumbup :thumbup
@leocabrio wrote:het gaat regenen en dan is er niks leukers dan sleutelen in de garage waar de kachel aan staat en een heleboel werk te doen is aan de cabrio :jerry :jerry
denk dat ik pas maart apreil keer naar meetings gaat eerder niet :thumbup :thumbup
Dat is waar!
Hier ook als alles een beetje lukt en loopt zoals we het willen hebben we ook dit jaar maybe een leuk opknaphok voor de crossa (en verwarmt)
Ik kom morgen in elk geval ook ff langs met de crossa (lees: roestkoekie)...
@leocabrio wrote:het gaat regenen en dan is er niks leukers dan sleutelen in de garage waar de kachel aan staat en een heleboel werk te doen is aan de cabrio :jerry :jerry
dat zeg je volgens verhalen ook al jaren.
moet ik anders even helpen? hahahahaha.
en misschien, heel misschien kom ik toch even, verjaardag begint toch halverwege de middag....