M martijn b. Komt hier geregeld 9 mrt 2011 #22 Heb ook gehoord dat ze"lek" zijn. Ik laat ze vervangen. Geen idee of het veel werk is. Bij mij zijn het de achterste
Heb ook gehoord dat ze"lek" zijn. Ik laat ze vervangen. Geen idee of het veel werk is. Bij mij zijn het de achterste
M martijn b. Komt hier geregeld 9 mrt 2011 #23 Heb ook gehoord dat ze"lek" zijn. Ik laat ze vervangen. Geen idee of het veel werk is. Bij mij zijn het de achterste
Heb ook gehoord dat ze"lek" zijn. Ik laat ze vervangen. Geen idee of het veel werk is. Bij mij zijn het de achterste
H Hans Post best veel 10 mrt 2011 #24 het zijn bij mij de achterste schokbrekers, alle binnen in de kunststof beplating moet er dan uit in de kofferbak? K..-klusje...
het zijn bij mij de achterste schokbrekers, alle binnen in de kunststof beplating moet er dan uit in de kofferbak? K..-klusje...
H Hans Post best veel 10 mrt 2011 #25 het zijn bij mij de achterste schokbrekers, alle binnen in de kunststof beplating moet er dan uit in de kofferbak? K..-klusje...
het zijn bij mij de achterste schokbrekers, alle binnen in de kunststof beplating moet er dan uit in de kofferbak? K..-klusje...
D DEEF Komt hier geregeld 10 mrt 2011 #26 wiel eraf.2 dikke bouten boven en onder eruit,nieuwe schokdemper erop 2 bouten vast,wiel erop.klaar!!
wiel eraf.2 dikke bouten boven en onder eruit,nieuwe schokdemper erop 2 bouten vast,wiel erop.klaar!!
D DEEF Komt hier geregeld 10 mrt 2011 #27 wiel eraf.2 dikke bouten boven en onder eruit,nieuwe schokdemper erop 2 bouten vast,wiel erop.klaar!!
wiel eraf.2 dikke bouten boven en onder eruit,nieuwe schokdemper erop 2 bouten vast,wiel erop.klaar!!
H Hans Post best veel 20 mrt 2011 #28 jantje teering dat klinkt makkelijker dan ik dacht! ik ga binnenkort ff kijken, bedankt voor de info goos!:thumbup
jantje teering dat klinkt makkelijker dan ik dacht! ik ga binnenkort ff kijken, bedankt voor de info goos!:thumbup
H Hans Post best veel 20 mrt 2011 #29 jantje teering dat klinkt makkelijker dan ik dacht! ik ga binnenkort ff kijken, bedankt voor de info goos!:thumbup
jantje teering dat klinkt makkelijker dan ik dacht! ik ga binnenkort ff kijken, bedankt voor de info goos!:thumbup
D Dolby Hoort bij de inboedel 21 mrt 2011 #30 Zijn jullie er nu achter of nu echt de opc schokdemper het zelfde zijn of anders zijn ?
D Dolby Hoort bij de inboedel 21 mrt 2011 #31 Zijn jullie er nu achter of nu echt de opc schokdemper het zelfde zijn of anders zijn ?
D Dolby Hoort bij de inboedel 21 mrt 2011 #32 Zijn jullie er nu achter of nu echt de opc schokdemper het zelfde zijn of anders zijn ?
D Dolby Hoort bij de inboedel 21 mrt 2011 #33 Zijn jullie er nu achter of nu echt de opc schokdemper het zelfde zijn of anders zijn ?