Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
de schmidt modern line 3 delig en brock b1 velgen trekken me nog het meest. brock zijn de goedkopere alleen wat black magic zegt je ziet ze vaker dan schmidt velgen. maar heb nog tijd zat om te kijken is pas voor na de zomer. eerst de turbo erin die is al duur genoeg. past 9,5 J ook onder een manta????
En achterscherm waren geen roestpunten maar laspunten welke niet strak gemaakt waren voor het spuiten. Dat spuiten was echt SLECHT! je zag zo de tapeplekken haha...
En achterscherm waren geen roestpunten maar laspunten welke niet strak gemaakt waren voor het spuiten. Dat spuiten was echt SLECHT! je zag zo de tapeplekken haha...
Er komt een 2.4 op webers in, van RabbitOPC
netjes een vriend van me in duitsland is bezig met een 2.4 opgeboord na 2.5 en zware nokken en bewerkte kop en throttlebodies met mega squirt
@manta1977 wrote:Alleen nog maar even in het groen fotoshoppen dan :jerry
De modern-line 3-delig zijn er niet in 15 inch, alleen in 16 inch en ik dacht ook in 13 inch. Mijne zijn 16 inch
Ik heb ze nieuw gekocht, maar wilde ze in het zwart hebben dus zijn de harten opnieuw gespoten.
dat fotoshoppen gaat wel lukken een vriendin van me zit in de grafische wereld zal de foto's wel posten hier. maar ze zijn toch ook leverbaar met een zwart hart?