pjotter Komt hier geregeld 2 mei 2016 #1 http://www.autowereld.com/nieuws/spyshots/id/24164/nieuwe-opel-meriva-neemt-afstand-van-mpv?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
http://www.autowereld.com/nieuws/spyshots/id/24164/nieuwe-opel-meriva-neemt-afstand-van-mpv?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
A Andre_Ede Hoort bij de inboedel 3 mei 2016 #2 Weer een nieuwe Opel die maar half of minder Opel is.
H Haasje17 Forumbewoner 3 mei 2016 #3 Beetje jammer ik had liever gezien dat ze dan met Fiat / Nissan samen hadden gedaan zoals de Doblo / Combo
Beetje jammer ik had liever gezien dat ze dan met Fiat / Nissan samen hadden gedaan zoals de Doblo / Combo
W warhamstr Komt hier geregeld 3 mei 2016 #4 Of gewoon helemaal niet, wat voor goeds komt er uit zuid Europa?
S stefanDTI Loopt hier de deur plat 4 mei 2016 #5 Errug jammer dat er een samenwerking is met de PSA group...
W warhamstr Komt hier geregeld 4 mei 2016 #7 Als er maar niets meekomt van die PSA 'stijl' de laatste series vind ik aardslelijk uke
A Andre_Ede Hoort bij de inboedel 8 jun 2016 #8 Of dit de nieuwe Meriva is, is nog maar de vraag. Er zou geen Meriva meer komen vernam ik van de week.
Of dit de nieuwe Meriva is, is nog maar de vraag. Er zou geen Meriva meer komen vernam ik van de week.
C cobo Lid 6 jul 2016 #9 Dat heb ik ook gehoor bij een Opel dealer. Dat de nieuwe Meriva geen Meriva gaat heten. Ik hoop dan wel dat er wel echt Opel motoren in komen.
Dat heb ik ook gehoor bij een Opel dealer. Dat de nieuwe Meriva geen Meriva gaat heten. Ik hoop dan wel dat er wel echt Opel motoren in komen.
R Rob-Epe Komt hier geregeld 6 jul 2016 #10 @Andre_Ede wrote:Of dit de nieuwe Meriva is, is nog maar de vraag. Er zou geen Meriva meer komen vernam ik van de week. Misschien doen ze wel hetzelfde als VW... Dan heet de Meriva straks Astra Plus
@Andre_Ede wrote:Of dit de nieuwe Meriva is, is nog maar de vraag. Er zou geen Meriva meer komen vernam ik van de week. Misschien doen ze wel hetzelfde als VW... Dan heet de Meriva straks Astra Plus