E evileye Lid 12 jan 2010 #1 hoi allemaal ik ben nieuw op dit forum mijn naam is barry ben 23 jaar en sinds een half jaar trotse eigenaar van deze mooie Opel Vectra B 1.8 Onyx
hoi allemaal ik ben nieuw op dit forum mijn naam is barry ben 23 jaar en sinds een half jaar trotse eigenaar van deze mooie Opel Vectra B 1.8 Onyx
B Bartjex88 Loopt hier de deur plat 12 jan 2010 #2 Welkom hier en mooie vectra! Hoop dat je het hier naar je zin hebt
S Silverspeed Loopt hier de deur plat 12 jan 2010 #5 super mooie bak, welkom en veel veilige kilometers toegewenst
S sw_reijnders Forumbewoner 12 jan 2010 #6 oooooh das een mooie!! wat voor kleur is je leer? Creme of zwart? Heb je nog naar je thermostaat gekeken?
oooooh das een mooie!! wat voor kleur is je leer? Creme of zwart? Heb je nog naar je thermostaat gekeken?
E evileye Lid 12 jan 2010 #9 dankje allemaal nu alleen nog een paar mooie velgen iemand een idee wat er mooi onder zal staan
S sjouke Hoort bij de inboedel 12 jan 2010 #10 BBSjes ... welkom hierzo maat ... PRACHT kleur op die vec van je :thumbup
S sw_reijnders Forumbewoner 12 jan 2010 #11 ik ben persoonlijk fan van Irmschers :wub dit zijn de mijne, heb je er een beetje een beeld bij.
S Silverspeed Loopt hier de deur plat 12 jan 2010 #12 origineel gepost door sw_reijnders oooooh das een mooie!! wat voor kleur is je leer? Creme of zwart? Heb je nog naar je thermostaat gekeken? hoe kom jij erbij dat het leer is wat hij heeft als ik vragen mag?
origineel gepost door sw_reijnders oooooh das een mooie!! wat voor kleur is je leer? Creme of zwart? Heb je nog naar je thermostaat gekeken? hoe kom jij erbij dat het leer is wat hij heeft als ik vragen mag?
J janneman vectra c Loopt hier de deur plat 12 jan 2010 #13 Mooie vec ennuh ikke ook van de irmschers maar dan de evo stars. Jan
S sw_reijnders Forumbewoner 12 jan 2010 #14 origineel gepost door Silverspeed origineel gepost door sw_reijnders oooooh das een mooie!! wat voor kleur is je leer? Creme of zwart? Heb je nog naar je thermostaat gekeken? hoe kom jij erbij dat het leer is wat hij heeft als ik vragen mag? Omdat er standaard lederen bekleding zit in het Onyx pakket @ jan goede keus!!
origineel gepost door Silverspeed origineel gepost door sw_reijnders oooooh das een mooie!! wat voor kleur is je leer? Creme of zwart? Heb je nog naar je thermostaat gekeken? hoe kom jij erbij dat het leer is wat hij heeft als ik vragen mag? Omdat er standaard lederen bekleding zit in het Onyx pakket @ jan goede keus!!
E evileye Lid 12 jan 2010 #15 mooie bak sw_reijnders mooie velgens ook trouwens en me leer is zwart btw
S sw_reijnders Forumbewoner 12 jan 2010 #16 thx als je voor velgen gaat kijken, zou ik voor minimaal 17 inch gaan. 18 inch is mooier en 19 inch kan net wel ff goed opletten dat de ET waarde niet al laag wordt. Ik heb ET38 en heb al randjes moeten vouwen in de achter wielkasten EN de onyx is ook een leuke basis om richting een Full Option vec te gaan :wors
thx als je voor velgen gaat kijken, zou ik voor minimaal 17 inch gaan. 18 inch is mooier en 19 inch kan net wel ff goed opletten dat de ET waarde niet al laag wordt. Ik heb ET38 en heb al randjes moeten vouwen in de achter wielkasten EN de onyx is ook een leuke basis om richting een Full Option vec te gaan :wors
S Silverspeed Loopt hier de deur plat 12 jan 2010 #17 origineel gepost door sw_reijnders origineel gepost door Silverspeed origineel gepost door sw_reijnders oooooh das een mooie!! wat voor kleur is je leer? Creme of zwart? Heb je nog naar je thermostaat gekeken? hoe kom jij erbij dat het leer is wat hij heeft als ik vragen mag? Omdat er standaard lederen bekleding zit in het Onyx pakket @ jan goede keus!! en zo leer ik elke dag weer wat meer over de vectra
origineel gepost door sw_reijnders origineel gepost door Silverspeed origineel gepost door sw_reijnders oooooh das een mooie!! wat voor kleur is je leer? Creme of zwart? Heb je nog naar je thermostaat gekeken? hoe kom jij erbij dat het leer is wat hij heeft als ik vragen mag? Omdat er standaard lederen bekleding zit in het Onyx pakket @ jan goede keus!! en zo leer ik elke dag weer wat meer over de vectra
S stefan m. Komt hier geregeld 12 jan 2010 #18 origineel gepost door evileye dankje allemaal nu alleen nog een paar mooie velgen iemand een idee wat er mooi onder zal staan 18" BBS Le Mans Replicas .. heb ze zelf onder mn vec b1: alleen zijn deze 17" .. met 18" zullen ze vet onder je vec staan! kheb ze zelf van www.velgenwereld.nl , snelle en goede service.
origineel gepost door evileye dankje allemaal nu alleen nog een paar mooie velgen iemand een idee wat er mooi onder zal staan 18" BBS Le Mans Replicas .. heb ze zelf onder mn vec b1: alleen zijn deze 17" .. met 18" zullen ze vet onder je vec staan! kheb ze zelf van www.velgenwereld.nl , snelle en goede service.