J jessejohn Lid 11 mei 2013 #1 Hoi, Ik ben jesse en kom uit Westerhaar. Ben momenteel bezig onze oude corsa ruim 5 jaar in ons bezit is aan het restaureren.
Hoi, Ik ben jesse en kom uit Westerhaar. Ben momenteel bezig onze oude corsa ruim 5 jaar in ons bezit is aan het restaureren.
C Corsaliefhebber Komt hier geregeld 11 mei 2013 #2 Beste Jesse Welkom op het opel forum Tof dat je de moeite neemt om dit leuke karretje zijn schoonheid terug te geven. Ik wens je hier dan ook veel plezier toe Groeten van Corsaliefhebber
Beste Jesse Welkom op het opel forum Tof dat je de moeite neemt om dit leuke karretje zijn schoonheid terug te geven. Ik wens je hier dan ook veel plezier toe Groeten van Corsaliefhebber
H harryastra Post best veel 11 mei 2013 #4 Welkom op het forum! Gaat vast een leuk wagentje worden! Misschien spot ik hem nog een keer.
K Kermitkiller Hoort bij de inboedel 21 mei 2013 #7 dat ziet er al stukken beter uit :thumb plaatst het ook even op het restauratie topic :wors
P pastry Komt hier geregeld 22 mei 2013 #8 wow dat ziet er goed uit. Meld je ook eens aan bij het corsa a o forum! Ik denk dat wel meer corsa a liefhebbers van deze auto willen genieten! www.corsaa.nl
wow dat ziet er goed uit. Meld je ook eens aan bij het corsa a o forum! Ik denk dat wel meer corsa a liefhebbers van deze auto willen genieten! www.corsaa.nl