M Manta 24V Loopt hier de deur plat 22 jan 2011 #1 Gevonden ergens verlaten in een schuur onder het stof. En ik kon d'r niet laten staan :wub
F Fearless Forumbewoner 22 jan 2011 #2 Die ziet er mooi uit! Zin altijd de mooiste auto's die in de schuur achtergelaten worden:thumbup
F Fearless Forumbewoner 22 jan 2011 #3 Die ziet er mooi uit! Zin altijd de mooiste auto's die in de schuur achtergelaten worden:thumbup
S Stender Hoort bij de inboedel 22 jan 2011 #4 Hele mooie, zeker die kleur icm het rode interieur. Maar hij is te koop zo te zien.
S Stender Hoort bij de inboedel 22 jan 2011 #5 Hele mooie, zeker die kleur icm het rode interieur. Maar hij is te koop zo te zien.
M mantallica Loopt hier de deur plat 22 jan 2011 #6 Ja, dat moet dan gelijk mee hè ziet er mooi uit!! De kleur van de Manta in combi met het interieur dat heb wel wat :thumbup
Ja, dat moet dan gelijk mee hè ziet er mooi uit!! De kleur van de Manta in combi met het interieur dat heb wel wat :thumbup
M mantallica Loopt hier de deur plat 22 jan 2011 #7 Ja, dat moet dan gelijk mee hè ziet er mooi uit!! De kleur van de Manta in combi met het interieur dat heb wel wat :thumbup
Ja, dat moet dan gelijk mee hè ziet er mooi uit!! De kleur van de Manta in combi met het interieur dat heb wel wat :thumbup
O Opel_Bjorn Loopt hier de deur plat 22 jan 2011 #14 mooie kleur!!!! en dat rood interieur vind ik em ook wel staan!
O Opel_Bjorn Loopt hier de deur plat 22 jan 2011 #15 mooie kleur!!!! en dat rood interieur vind ik em ook wel staan!
M manta_dennis Komt hier geregeld 22 jan 2011 #16 Mooie vondst Danny. Aparte spiegels erop of niet? Is me nog niet eerder opgevallen zo bij een Manta. Dat je er niet zelf mee gaat rijden joh.
Mooie vondst Danny. Aparte spiegels erop of niet? Is me nog niet eerder opgevallen zo bij een Manta. Dat je er niet zelf mee gaat rijden joh.
M manta_dennis Komt hier geregeld 22 jan 2011 #17 Mooie vondst Danny. Aparte spiegels erop of niet? Is me nog niet eerder opgevallen zo bij een Manta. Dat je er niet zelf mee gaat rijden joh.
Mooie vondst Danny. Aparte spiegels erop of niet? Is me nog niet eerder opgevallen zo bij een Manta. Dat je er niet zelf mee gaat rijden joh.
R RonaldH Hoort bij de inboedel 22 jan 2011 #20 Yeah right , gevonden in een schuur,en nu weer verkopen:angel