Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Nieuw hier: netjes voorstellen dus Vectra Irmscher-look
Vandaag voor het eerst op pad met de werkende navi, dankzij de beeldschermkabel die binnen kwam. Nu kom ik er achter dat de bediening niet werkt tijdens het rijden.......hoe irritant is dat? Er is vast een manier om dit uit te schakelen?
Tevens ook vandaag het geluid van staal op staal bij achterremmen dus blij dat die morgen geleverd worden als t goed is!
Zo diep zit ik nog niet in het opel-gamma! Hahaha helaas!
Wat zijn de verschillen tussen een c1 en c2? Als je goed kijkt zie je overigens dat de roosters niet helemaal goed aansluiten in de hoeken. Op de oude roosters staat ook my2006 ofzo vlgs mij.
Nah! Dat vroeg ik mij dus ook al af toen je schreef dat je geen chrome wieltjes had in je ventilatierooster. Chrome wieltjes is alleen op de C2 geleverd. Dat je rooster nu niet in de hoek aansluit komt omdat zoals peet zegt het een C1 dash is.
Ik durf wel te stellen dat een C2 nooit geleverd is met een C1 dash
En ook dat een C1 nooit geleverd is met een C2 neus.
Ik denk dan ook dat je een C1 hebt met een nosejob naar de C2.
@VectraOPC wrote:Zo diep zit ik nog niet in het opel-gamma! Hahaha helaas!
Wat zijn de verschillen tussen een c1 en c2? Als je goed kijkt zie je overigens dat de roosters niet helemaal goed aansluiten in de hoeken. Op de oude roosters staat ook my2006 ofzo vlgs mij.
De verschillen qua dashboard zijn :
C1:
C2:
Dash C1 heeft hoekigere roosters
Dash C2 heeft ronde roosters boven op dash
Dash C1 heeft een hobbeltje in de dash van links ( laag ) naar rechts ( hoog ) De C2 heeft dit andersom !
Daarom is bij de C2 ook het middenrooster een centimeter naar voren gekomen , waardoor de lange sierstrip op je dash niet uitwisselbaar zijn !!
En je sierstrip in de dash en voordeuren zijn egaal. Bij de C2 zit er nog een ander kleur stripje in