Z Zongenieter Komt weleens kijken 8 feb 2014 #1 Veel vragen hier op het forum over verlagen. Mijn Insignia heb ik laten verlagen met Promaxxveren - 40 mm. Spacers voor 10 mm per wiel en achter 15 mm per wiel.
Veel vragen hier op het forum over verlagen. Mijn Insignia heb ik laten verlagen met Promaxxveren - 40 mm. Spacers voor 10 mm per wiel en achter 15 mm per wiel.
I insignia boy Lid 9 feb 2014 #2 @Zongenieter wrote:Veel vragen hier op het forum over verlagen. Mijn Insignia heb ik laten verlagen met Promaxxveren - 40 mm. Spacers voor 10 mm per wiel en achter 15 mm per wiel. Skoone
@Zongenieter wrote:Veel vragen hier op het forum over verlagen. Mijn Insignia heb ik laten verlagen met Promaxxveren - 40 mm. Spacers voor 10 mm per wiel en achter 15 mm per wiel. Skoone
A alphox Post best veel 10 feb 2014 #3 ziet er netjes uit, volgens mij half jaar geleden ofzo keer zien staan bij de agri in goes... spacers lijken toch wel meer als 1cm?
ziet er netjes uit, volgens mij half jaar geleden ofzo keer zien staan bij de agri in goes... spacers lijken toch wel meer als 1cm?
G GM-Tuningparts Komt hier geregeld 10 feb 2014 #4 @alphox wrote:ziet er netjes uit, volgens mij half jaar geleden ofzo keer zien staan bij de agri in goes... spacers lijken toch wel meer als 1cm? zekers. zijn 1,5 / 2 cm. Zeker geen 1 cm.
@alphox wrote:ziet er netjes uit, volgens mij half jaar geleden ofzo keer zien staan bij de agri in goes... spacers lijken toch wel meer als 1cm? zekers. zijn 1,5 / 2 cm. Zeker geen 1 cm.
N NelisZ20LER Komt hier geregeld 12 feb 2014 #5 @GM-Tuningparts wrote:@alphox wrote:ziet er netjes uit, volgens mij half jaar geleden ofzo keer zien staan bij de agri in goes... spacers lijken toch wel meer als 1cm? zekers. zijn 1,5 / 2 cm. Zeker geen 1 cm. Dat leek mij ook al inderdaad. Persoonlijk vind ik 15mm het mooist, maar over smaak valt niet te twisten... :jerry
@GM-Tuningparts wrote:@alphox wrote:ziet er netjes uit, volgens mij half jaar geleden ofzo keer zien staan bij de agri in goes... spacers lijken toch wel meer als 1cm? zekers. zijn 1,5 / 2 cm. Zeker geen 1 cm. Dat leek mij ook al inderdaad. Persoonlijk vind ik 15mm het mooist, maar over smaak valt niet te twisten... :jerry
Z Zongenieter Komt weleens kijken 11 mrt 2014 #6 Klopt alpohx, Soms kom ik wel een sbij de Agri in Goes. Jullie stellen 1,5 voor en 2 cm achter bij de Insignia hier boven. Wat is er bij de Cascada gebruikt voor en achter? http://s1368.photobucket.com/user/Zwartecabrio/media/DSC_6276zonderkenteken_zpsae408a53.jpg.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Klopt alpohx, Soms kom ik wel een sbij de Agri in Goes. Jullie stellen 1,5 voor en 2 cm achter bij de Insignia hier boven. Wat is er bij de Cascada gebruikt voor en achter? http://s1368.photobucket.com/user/Zwartecabrio/media/DSC_6276zonderkenteken_zpsae408a53.jpg.html" onclick="window.open(this.href);return false;