Voor de mensen die niet zo handig zijn met hyves...
Rick at the movie.
7 dec, 21:18 - 130 x gezien - door wie? Word Goldmember!
Ik ging met mijn vader naar de premiere van de New Kids Turbo film. Maar die was helemaal niet goed voorbereid.
De dresscode was cocktail, nou dat betekende in ieder geval: mannen in pak, ik helemaal een pak gehuurd.. naja,
We moesten verzamelen bij de golden tulip hotel, in Den bosch. Wij waren daar nog optijd dus zagen we aldoor de acteurs langs sjeezen van spanning.
Later kwamen de mensne van comedy central en jody bernal en toen gingen we met de manta naar die film.
We kwamen daar aan met jody bernal, hij liep al meteen weg het publiek in..
Toen zouden we eigenlijk een persmoment krijgen, niet gehad, ik was wel even geinterviewd door iemand van 3fm, dat was aan het begin van de rode loper.
toen gingen we weer bij die vrouw van comedy central en jody staan. toen draaide jody heel associaal ze rug een beetje weg omdat hij geinterviewd werd, en toen kwam er een grote beveiliger en die heeft ons toen bijna letterlijk naar binnen geduwt...
En toen waren we binnen.. nou ik stond op de gastenlijst, zeiden ze. Ik onze kaarten halen, sta ik er niet op. Ook niet op de lijst van comedy central. Toen kwamen net 2 mannen van CC binnen die we net hadden ontmoet, toen vroegen we het aan hun.. Die kregen het eerst ook niet mee -_- Toen gingen ze maar weer is iemand anders bellen.. en die kon wel aan die kaarten komen, hehe eindelijk.
Toen mochten we eindelijk naar de zaal, wel nog veel bners gezien!
Toen de film gezien, 2 uur lang ofzo
best leuke film alleen niet zo als ik bedacht had maar wel grappig!
Conclusie: Jody is een dubbele k: klein en klootzak.
Film is grappig
Rode loper is bijna in scene gezet en mag niks onbekens tussen zitten.
En ik ga nooit meer in pak voor 3 seconden rode loper.