H h0us3cat Lid 17 jun 2014 #1 Heb mijn Opel signum verkocht, nu staat mijn adres op de navi als thuis, zie nergens een optie om deze te verwijderen?
Heb mijn Opel signum verkocht, nu staat mijn adres op de navi als thuis, zie nergens een optie om deze te verwijderen?
S sw_reijnders Forumbewoner 17 jun 2014 #2 heb je een NCDC of CD70 radio??? handig om erbij te vermelden en als het niet lukt, verander je toch het thuis adres in dat van de Cathadraal in Antwerpen ofzo
heb je een NCDC of CD70 radio??? handig om erbij te vermelden en als het niet lukt, verander je toch het thuis adres in dat van de Cathadraal in Antwerpen ofzo
S speaker Hoort bij de inboedel 17 jun 2014 #4 Gewoon in het menu 'bestemming invoeren' en daar ergens kan je alles resetten/wissen en opnieuw instellen :thumb
Gewoon in het menu 'bestemming invoeren' en daar ergens kan je alles resetten/wissen en opnieuw instellen :thumb
H h0us3cat Lid 17 jun 2014 #5 @speaker wrote:Gewoon in het menu 'bestemming invoeren' en daar ergens kan je alles resetten/wissen en opnieuw instellen :thumb Daar staat alleen bewerken maar staat niks bij van wissen of zo.
@speaker wrote:Gewoon in het menu 'bestemming invoeren' en daar ergens kan je alles resetten/wissen en opnieuw instellen :thumb Daar staat alleen bewerken maar staat niks bij van wissen of zo.