J js 400 Komt hier geregeld 30 jul 2014 #1 aja op 5 oktober is het weer zo ver dan is ons jaarlijkse dagmeeting bij opeldealer nefkens!!!!!!!! kom alle ,toegang is gratis!!!!!!!
aja op 5 oktober is het weer zo ver dan is ons jaarlijkse dagmeeting bij opeldealer nefkens!!!!!!!! kom alle ,toegang is gratis!!!!!!!
B biancaatje Loopt hier de deur plat 7 okt 2014 #2 :kewlpics zeker mooie foto's ! had ze op facebook al voorbij zien komen !! je mag zeker balen fnf racer was errug gezellig en errug drukke opkomst ! ondanks dak veeeeel rond gelopen heb heb ik er nog een aantal gemist zie ik aan de fotos :shock:
:kewlpics zeker mooie foto's ! had ze op facebook al voorbij zien komen !! je mag zeker balen fnf racer was errug gezellig en errug drukke opkomst ! ondanks dak veeeeel rond gelopen heb heb ik er nog een aantal gemist zie ik aan de fotos :shock:
GTS Vectra Hoort bij de inboedel 30 jul 2014 #3 Als het weer niet zo slecht is komen we, wel een leuke meet! :thumb
G g-astraa Komt hier geregeld 30 jul 2014 #4 uiteraard weer aanwezig. :thumb :thumb :thumb :thumb :thumb
J js 400 Komt hier geregeld 30 jul 2014 #5 we hebben meestal altijd wel mazel met het weer,maar het kan een keer slecht uitpakken natuurlijk !!!
we hebben meestal altijd wel mazel met het weer,maar het kan een keer slecht uitpakken natuurlijk !!!
F FnF_racer Loopt hier de deur plat 1 aug 2014 #7 ach, helft is overdekt.. ohja, tuurlijk weer aanwezig. :thumb
I Igor Komt weleens kijken 25 aug 2014 #12 Ik zet hem in mijn agenda. Even kijken of het gaat lukken, maar lijkt me zeker even leuk!
M Mandett Komt weleens kijken 11 sep 2014 #14 Ik kom ook langs. Weet alleen nog niet of ik kom met de manta of de rekord v6
2 2slow Loopt hier de deur plat 22 sep 2014 #17 Deze heb ik ook op de agenda staan. Zal mn eerste keer worden. Hoop dat het wat goed is (vooral droog). Neem mn Calibra mee, rijd die ook weer eens.
Deze heb ik ook op de agenda staan. Zal mn eerste keer worden. Hoop dat het wat goed is (vooral droog). Neem mn Calibra mee, rijd die ook weer eens.
J jannick1990 Komt weleens kijken 22 sep 2014 #19 Hoop de auto op tijd klaar te hebben en de vriendin over te kunnen halen. Zo ja, dan is de coupe ook van de partij!
Hoop de auto op tijd klaar te hebben en de vriendin over te kunnen halen. Zo ja, dan is de coupe ook van de partij!
Z ZakhooiTM Komt hier geregeld 22 sep 2014 #20 Ik denk dat ik deze meeting ook maar eens ga bijwonen, nog bepaalde eisen behalve een Opel en een goed humeur meenemen ?
Ik denk dat ik deze meeting ook maar eens ga bijwonen, nog bepaalde eisen behalve een Opel en een goed humeur meenemen ?