H hans-01 Post best veel 9 okt 2011 #21 was gezellig en ik vond de opkomst goed heb alleen wat foto`s van de oldies die er waren tot de volgende keer :jerry
was gezellig en ik vond de opkomst goed heb alleen wat foto`s van de oldies die er waren tot de volgende keer :jerry
F FnF_racer Loopt hier de deur plat 9 okt 2011 #23 was gezellig. ondanks dat halverwege de meeting het begon te druppelen, was de opkomst niet verkeerd. volgend jaar weer.
was gezellig. ondanks dat halverwege de meeting het begon te druppelen, was de opkomst niet verkeerd. volgend jaar weer.
H H_essel Komt weleens kijken 9 okt 2011 #24 Klopt en die andere van Laura, Was helaas niet aanwezig Bukzzzie
H hans-01 Post best veel 9 okt 2011 #25 was gezellig en ik vond de opkomst goed heb alleen wat foto`s van de oldies die er waren tot de volgende keer :jerry
was gezellig en ik vond de opkomst goed heb alleen wat foto`s van de oldies die er waren tot de volgende keer :jerry
F FnF_racer Loopt hier de deur plat 9 okt 2011 #27 was gezellig. ondanks dat halverwege de meeting het begon te druppelen, was de opkomst niet verkeerd. volgend jaar weer.
was gezellig. ondanks dat halverwege de meeting het begon te druppelen, was de opkomst niet verkeerd. volgend jaar weer.
H H_essel Komt weleens kijken 9 okt 2011 #28 Klopt en die andere van Laura, Was helaas niet aanwezig Bukzzzie
B bukzzzie Post best veel 15 sep 2011 #40 uiteraard aanwezig! de gezelligsste afsluiter van het jaar!