Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Oke, dank je Terry. Het was maar een vraag . Was gewoon benieuwd of de motorkap dat kon hebben. Als het om een Astra gaat, kun je niet voorzichtig genoeg zijn :angel.
@RickR91 wrote:Wel de motorkap op het stokje laten staan tot je beide gasveren gemonteerd hebt!
Monteurs in de garage's zijn er ook dol op, geen stok die in de weg zit bij het sleutelen :wors
Als je geen isolatie onder de kap hebt, kan de motorkap nogal hard opveren!
Dat van dat stokje had ik in de How-To al gelezen, maar bedankt voor de reminder, Rick. Ik hoop de lifters donderdag in de lak te zetten en vrijdag te monteren. Met een beetje geluk staan de foto's die dag ook online.
@RickR91 wrote:Wel de motorkap op het stokje laten staan tot je beide gasveren gemonteerd hebt!
Monteurs in de garage's zijn er ook dol op, geen stok die in de weg zit bij het sleutelen :wors
Als je geen isolatie onder de kap hebt, kan de motorkap nogal hard opveren!
Dat van dat stokje had ik in de How-To al gelezen, maar bedankt voor de reminder, Rick. Ik hoop de lifters donderdag in de lak te zetten en vrijdag te monteren. Met een beetje geluk staan de foto's die dag ook online.