M mario1612 Komt weleens kijken 12 sep 2011 #1 hallo wil graag me gedemonteerde motor schoon maken en vetvrij maken weet iemand hier een handige manier voor of een goedje voor te gebruiken hoor het graag
hallo wil graag me gedemonteerde motor schoon maken en vetvrij maken weet iemand hier een handige manier voor of een goedje voor te gebruiken hoor het graag
E Erwin1987 Hoort bij de inboedel 12 sep 2011 #2 ik heb hier al een aantalkeren dasty voorbij horen komen van de wibra schijnt super te zijn, zelf geen ervaringen mee/ Erwin
ik heb hier al een aantalkeren dasty voorbij horen komen van de wibra schijnt super te zijn, zelf geen ervaringen mee/ Erwin
F freek corsa Hoort bij de inboedel 15 sep 2011 #3 DASTY :wors Haal gelijk een doos bij de Wibra :thumbup
D dion87 Hoort bij de inboedel 15 sep 2011 #4 @freek corsa wrote:DASTY :wors Haal gelijk een doos bij de Wibra :thumbup [yt] kaboom is toch zon zelfde iets?
@freek corsa wrote:DASTY :wors Haal gelijk een doos bij de Wibra :thumbup [yt] kaboom is toch zon zelfde iets?
F freek corsa Hoort bij de inboedel 19 sep 2011 #5 Dasty is een ontvetter, dat staat op de verpakking bij de flessen die ik heb gekocht. Je kunt je handen ermee wassen, dat werkt echt goed :thumb
Dasty is een ontvetter, dat staat op de verpakking bij de flessen die ik heb gekocht. Je kunt je handen ermee wassen, dat werkt echt goed :thumb
E Erwin1987 Hoort bij de inboedel 12 sep 2011 #6 ik heb hier al een aantalkeren dasty voorbij horen komen van de wibra schijnt super te zijn, zelf geen ervaringen mee/ Erwin
ik heb hier al een aantalkeren dasty voorbij horen komen van de wibra schijnt super te zijn, zelf geen ervaringen mee/ Erwin
F freek corsa Hoort bij de inboedel 15 sep 2011 #7 DASTY :wors Haal gelijk een doos bij de Wibra :thumbup
D dion87 Hoort bij de inboedel 15 sep 2011 #8 @freek corsa wrote:DASTY :wors Haal gelijk een doos bij de Wibra :thumbup [yt] kaboom is toch zon zelfde iets?
@freek corsa wrote:DASTY :wors Haal gelijk een doos bij de Wibra :thumbup [yt] kaboom is toch zon zelfde iets?
F freek corsa Hoort bij de inboedel 19 sep 2011 #9 Dasty is een ontvetter, dat staat op de verpakking bij de flessen die ik heb gekocht. Je kunt je handen ermee wassen, dat werkt echt goed :thumb
Dasty is een ontvetter, dat staat op de verpakking bij de flessen die ik heb gekocht. Je kunt je handen ermee wassen, dat werkt echt goed :thumb