Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
@RISL wrote:@Mous, als de vrieskou doorzet, zet ik ook een stuk karton voor de radiateur. Niet om geld te besparen, maar om de motor sneller te laten opwarmen.
wij zitter er s'winters lekker warmpjes bij in de auto, met ons stukje karton voor de radiareur :jerry :jerry
een lelijke eend dan noem je ook wel wat op hoor gertjuhh xD maar ik vind de kou wel lekker sochtends blijf ik tenminste een beetje wakker als ik om 5 uur int autootje stap. Maar als je het puur doet omdat je zuinig bent op je motortje, dan snap ik het wel een klein beetje.
85 is gewoon normaal hoor. wat ook wil helpen is even in zn 4 inhalen met 120.
stuk karton werkt ook hoor. is hier niet nodig in nederland, in canada doet mijn tante dat al jaren met de ford fiesta 1.8D uit 91 een knal rooie jonguh. door de rocky's tussen al die grote SUV 4x4 :wors
in de zomer heeft mijne wel altijd mooi de 90 gehaald maar kan ook door die bumper van mij zijn en de grill wat meer open zijn waardoor meer koude wind naar binnen komt. en met karton ervoor wil ik eigenlijk nu niet eens meer doen. al dat gekloot voor die 5 graden? :???: denk dat ik toch maar netjes op de zomer wacht :angel