O Oarikje Komt weleens kijken 23 apr 2012 #1 Hoi ik ben Erik, kom uit Oude Pekela (Groningen), 21 Jaar, en heb afgelopen donderdag 19 april m'n 1é vectra op naam gezet. Het gaat om een vectra station uit 2006 met een 3.0 v6 cdti. Ben er super blij mee! Ik zal zsm foto's posten! Groet'n oet pekel!
Hoi ik ben Erik, kom uit Oude Pekela (Groningen), 21 Jaar, en heb afgelopen donderdag 19 april m'n 1é vectra op naam gezet. Het gaat om een vectra station uit 2006 met een 3.0 v6 cdti. Ben er super blij mee! Ik zal zsm foto's posten! Groet'n oet pekel!
A astraTD Forumbewoner 23 apr 2012 #2 Mooie wagen hoor :thumbup We zijn even oud, en ik moet het met een oude barrel(2e schatje) doen, en jij in een dikke 6pitter haha! Ik zag wel laats zo'n zelfde wagen tekoop staan met 4ton is toch niet deze he? :hmmz
Mooie wagen hoor :thumbup We zijn even oud, en ik moet het met een oude barrel(2e schatje) doen, en jij in een dikke 6pitter haha! Ik zag wel laats zo'n zelfde wagen tekoop staan met 4ton is toch niet deze he? :hmmz
S Seth Loopt hier de deur plat 23 apr 2012 #5 Een 3L als 21-jarige? Weet je direct wat lekker is :thumb
Y yentl5552 Post best veel 23 apr 2012 #9 Mijn eerste gedachten..... van plan vroeg vader te worden? mooie bak! :wors
O Oarikje Komt weleens kijken 23 apr 2012 #10 @yentl5552 wrote:Mijn eerste gedachten..... van plan vroeg vader te worden? mooie bak! :wors HahaHa nee! Maar wat niet is, kan nog komen!
@yentl5552 wrote:Mijn eerste gedachten..... van plan vroeg vader te worden? mooie bak! :wors HahaHa nee! Maar wat niet is, kan nog komen!
T trashmetal Forumbewoner 23 apr 2012 #11 Marehh, dat groene karretje? Peugeot 205 kitkar? meer mijn generatie de Vec is ook zeker niet verkeerd :thumb
Marehh, dat groene karretje? Peugeot 205 kitkar? meer mijn generatie de Vec is ook zeker niet verkeerd :thumb
I iquick Loopt hier de deur plat 23 apr 2012 #12 Gefeliciteerd met de aankoop. Mooie bak hoor 3.0 liter mooi geluid :jerry
O Oarikje Komt weleens kijken 23 apr 2012 #13 @trashmetal wrote:Marehh, dat groene karretje? Peugeot 205 kitkar? meer mijn generatie de Vec is ook zeker niet verkeerd :thumb Met de 205 deden we aan ovalracen, sinds 2 jaar mee gestopt. Rijden nog wel beetje promo's mee. Á 600 kilo 230 pk
@trashmetal wrote:Marehh, dat groene karretje? Peugeot 205 kitkar? meer mijn generatie de Vec is ook zeker niet verkeerd :thumb Met de 205 deden we aan ovalracen, sinds 2 jaar mee gestopt. Rijden nog wel beetje promo's mee. Á 600 kilo 230 pk
K kaneelschep Hoort bij de inboedel 23 apr 2012 #14 en staat de 205 verder stil dan? Niet verkopen ofzo???
O Oarikje Komt weleens kijken 23 apr 2012 #15 We willen hem prepareren voor assen. Vrije dagen. Maar... Alles is natuurlijk te koop.
E Eddyvec C Komt weleens kijken 23 apr 2012 #16 :thumb :thumb :thumb :thumb Mooie station man. Vooral dat interieur :thumb :thumb :thumb :thumb